تعداد دفعات بازدید : 913 ماخذ : شهرداری
جلسه بررسی نهایی راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون شهرسازی


 

در این جلسه که صبح روز پنج شنبه 96/7/27 با حضور معاونت فنی و شهرسازی، مسئولین واحدهای رایانه، ساختمانی، درآمد، نوسازی، بایگانی و کارشناسان شرکت تحلیلگران آمارد آمل برگزار شد، آخرین بررسی ها به منظور راه اندازی سیستم اتوماسیون شهرسازی شهر امیرکلا انجام گردید.
با آغاز به کار این سیستم تمام سیر اجرایی پرونده های شهرسازی و ساختمانی از مرحله ی درخواست تا صدور پروانه که در حال حاضر مستقل و مجزا بین واحدهای شهرداری و به صورت پرونده های کاغذی می باشد، به طور یکپارچه و تحت یک سیستم جامع شهرسازی انجام خواهد شد.

این سیستم گام نخست اجرای سیستم پرونده الکترونیک(paperless) می باشد.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد