تعداد دفعات بازدید : 1195 ماخذ : شهرداری
پیام شهردار امیرکلا به شهروندان


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
شهروندان شریف و محترم شهر امیرکلا ؛
اینجانب ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مردم عزیز شهرم به استحضار می رسانم اینک که فرصت خدمت گذاری برای مردم شهرم فراهم شده است همانطور که درطول دو ماه سرپرستی سعی کردم با همت اعضای محترم شورا، همکارانم درشهرداری و نهادها و ارگان های مختلف شهر و شهرستان، خدمات بهینه عمرانی بدون وقفه صورت پذیرد در ادامه نیز با تلاش و کوشش خود و همکارانم سعی خواهیم نمود که در طول سالهای آینده شهر امیرکلا را به آنچه استحقاقش را دارد برسانیم لذا برنامه هایی برای رسیدن به این مهم در دستور کار می باشد که خلاصه ای از آن را به استحضار همشهریانم می رسانم. بدیهی است آمادگی دارم از پیشنهادات و نظرات همه عزیزان و نخبگان شهرمان استفاده نمایم و قصد دارم با تشکیل انجمن حامیان توسعه عمران شهر امیرکلا و با دعوت از نخبگان حوزه های مختلف توسعه شهری اقدامات موثرتری را درمسیر تعالی شهر امیرکلا برداریم.
۱) بخش اول خدمات روتین و روزمره شهرداری اعم از جمع آوری زباله، فضای سبز، رنگ آمیزی، آسفالت، روشنایی، ایجاد کانال، رفیوژ، ساماندهی ترافیک و...که باید با قوت و بطور منظم انجام پذیرد.
2) بخش دوم تعریف پروژه های عمرانی شامل احداث پارک حاشیه بلوار ساحلی و تاسیس بازارچه سنتی و صنایع دستی درمکان فوق، بازگشایی فاز دوم بلوار ساحلی در جهت کاهش ترافیک و گردشگری، پیگیری و جذب سرمایه گذار درجهت احداث مجتمع تجاری و تفریحی در امیرکلا، احداث مزرعه گل، طراحی و اجرای المان شهری زیبا و مناسب در ورودی شهر امیرکلا از ابتدای شهر تا میدان امام علی(ع) که تبدیل به نماد شهر پرسابقه امیرکلا برای صدها هزار مسافری که از این شهر می گذرند گردد.
۳) بخش سوم پیگیری رفع معضلات شهرامیرکلا: تاسیس بخشداری، پیگیری درجهت تصویب طرح جامع شهر در ضلع شرقی کمربندی امیرکلا، حل موضوع زمین موسوم به زمین هشت هکتاری عبداللهی در کردکلا،  اختلاف مرزی با شهرستان بابلسر در ضلع شرقی کمربندی امیرکلا.
در پایان ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر، همکاری مجدّانه همکارانم در شهرداری، حمایت های دلسوزانه امام جمعه محترم شهر، همراهی مردم فهیم شهر امیرکلا، دست همه دلسوزان، علاقه مندان و نخبگان شهرم را درجهت توسعه و تعالی شهر امیرکلا می فشارم و تلاش خواهم کرد از پیشنهادات سازنده استقبال و از نقد دلسوزان در جهت اصلاح و پیشرفت شهرم استفاده نمایم.
 
 
و من الله التوفیق
علی اصغر اسدی امیری
  ۹ آبان ۹۶

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد