تعداد دفعات بازدید : 1011 ماخذ : شهرداری
تجلیل از دو بانوی خبرنگار به مناسبت 17 مرداد «روز خبرنگار»


 

صبح روز سه شنبه 17 مرداد به مناسبت «روز خبرنگار» از دو خبرنگار فعال و پرتلاش شهرستان بابل خانم ها مریم و طاهره عبدی به ویژه به سبب انعکاس دقیق و به موقع خبرهای مربوط به خدمات و اقدامات عمرانی و شهرسازی شهرداری امیرکلا، در دفتر شهردار با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید.
در این آیین که آقایان سلیمانی عضو شورای شهر، مهندس حسن پور معاون شهردار، رضانژاد مسئول روابط عمومی و محمدیان مسئول امور مالی نیز حضور داشتند، است، شهردار امیرکلا ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران پرتلاش و سختکوش اظهار داشت: روزخبرنگار متعلق به کسانی است که صادقانه برای اعتلای نظام اسلامی قلم میزنند.
وی افزود: حرفه خبرنگاری امروز به عنوان یکی از مشاغل سخت در جهان محسوب می شود که صاحبان این حرفه بدون چشمداشت و با کم ترین دستمزد در حال خدمت به مردم و مسئولان هستند.
شهردار امیرکلا با تقدیر از این دو بانوی خبرنگار،  خبرنگاران مطالبات مردمی را خبرنگارانی شجاع ، صادق و تاثیر گذار خواند که بدون تملق نسبت به انعکاس مسایل شهری اقدام می کنند چرا که اگر خبری از روی تملق و بزرگ نمایی یک مدیر باشد در دل مردم جای نگرفته و توجه ای به این خبر نمی کنند.
 
 
در ادامه خانم طاهره عبدی مدیر «کانال مطالبات مردمی» نیز با تقدیر از نگاه بلند شهردار و اعضای شورای شهر امیرکلا گفت: به جرات می گویم بنده به عنوان یک خبرنگار در هیچ یک از مراسم های تجلیل خبرنگاران شرکت نکردم چرا که اعتقاد دارم جایگاه خبرنگاران به درستی در بین مسئولان تبیین نشده است.
عبدی افزود: به جرات می گویم تاکنون مطالبی که در خصوص شورا و شهرداری امیرکلا انعکاس دادم عین واقعیت بوده و تملقی در کار نبوده است و امروز بنده و همکارانم در مطالبات مردمی بسیار خرسند هستیم قلم ما در جلب مشارکت های مردمی شهرداری امیرکلا تاثیرگذار بوده است.
آقای سلیمانی عضو شورای شهر هم در این آیین با تبریک این روز گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری و شورای شهر امیرکلا نشان از اطلاع رسانی درست از سوی روابط عمومی و رسانه هاست.
وی افزود : اینکه مسئوولی از خبرنگاران تقدیر میکند نشان از عملکرد خوب خبرنگاران در ارائه اقدامات انجام شده و انعکاس درست خدمات به مردم است.
سلیمانی با تقدیر از خدمات خبرنگاران گفت: آنچه رمز موفقیت شورا و شهرداری امیرکلا در ارائه خدمات بهینه به مردم شهر است اتحادی است که بین اعضا شورای شهر وجود دارد، اختلاف سلیقه و دیدگاه متفاوتی که بین اعضا شورای شهر وجود دارد هرگز نتوانسته انسجام اعضا را دچار خدشه کند زیرا اختلاف و دودستگی بین اعضا شورای شهر سبب ناامیدی مردم و به تبع کاهش خدمات ارائه شده در حوزه شهری است.
در ادامه مهندس حسن پور معاون شهردار نیز با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شهرداریها نهاد مردمی هستند لذا این مردم باید بدانند عوارضی که به شهرداریها پرداخت می کنند در چه حوزهایی هزینه می شود.وی افزود: میخواهیم واقعیت ها بیان شود، این حق مردم است که بدانند شهرداری و شورای شهر نظارت کافی بر امورات دارند.
مهندس حسن پور خاطر نشان کرد که رسانه این توانمندی را دارد که با ارائه عملکرد درست یک مدیر، در جذب اعتبارات و تصمیم گیری کلان شهری برای شهرداری تاثیرگذار باشد که در این راستا عملکرد شما خبرنگاران قابل تقدیر است.

 آقای رضانژاد مسئوول روابط عمومی شهرداری امیرکلا نیز با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : 17 مرداد روز شهادت شهید صارمی و به پاس خون این شهید گرانقدر هرساله مراسم بزرگداشتی برای این قشر فرهیخته برگزار می شود که شهرداری و شورای شهر امیرکلا نیز در این راستا این مراسم را برگزار کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی درست خبرنگاران سبب می شود تا مردم ازاقدامات انجام شده در امورات شهری و اجتماعی باخبر شوند و از آنچه که از سوی شوراو شهرداری به عنوان مرجع تصمیم گیری اجرا می شود در جریان باشند.
 
  

 

 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد