تعداد دفعات بازدید : 2064 ماخذ : شهرداری
گردهمایی ائمه جمعه استان در شهر امیرکلا


 

گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران تحت عنوان بررسی موضوعات مرتبط با املاک، فعالیت‌های اقتصادی، معاملات، قراردادها ، امورمالی و رونق تولید در گفتمان اقتصاد مقاومتی، صبح روز چهارشنبه 19 تیر در دانشکده فنی امام صادق شهر امیرکلا برگزار گردید.
در این همایش که با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، حسین زادگان استاندار مازندران، ائمه جمعه استان و دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور همراه بود، شهردار و اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان امیرکلا را از جمله شهرهای ریشه دار در مازندران دانست که دارای نخبگان و فرهیختگان فراوانی ست. آیت الله طبرسی بیان داشت: علمای بزرگی که در امیرکلا درخشیدند خدمات ارزشمندی ارائه کردند و کارشان ستودنی ست. وی همچنین ابراز امیدواری نمود که با همدلی و اتحاد مشکلات این شهر برطرف گردد.
استاندار مازندران نیز در این همایش گزارشی از وضعیت صنایع تولیدی مازندران و اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام برای رفع مشکلات صنایع و بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل شده به مدار تولید در سال رونق تولید ارائه نمود. حسین زادگان در پایان تأکید کرد که وضعیت کشور خاص است و باید با همدلی و مشکلات فایق بیاییم.
آقای اسدی شهردار امیرکلا نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: بسیار خوشنودیم که شهر امیرکلا میزبان ائمه جمعه مازندران است و به واسطه این نشست استاندار مازندران و ائمه جمعه استان با مشکلات و ظرفیت های امیرکلا آشنا می شوند.
وی ادامه داد: شهرداری امیرکلا مصمم است تا از ظرفیت های مو جود برای توسعه پایدار شهر استفاده کند. وی افزود: شهرداری امیرکلا تاکنون طرح های خوبی را به مرحله افتتاح رسانده و چندین طرح عمرانی دیگر برای توسعه شهر امیرکلا و رفاه حال شهروندان در حال تکمیل می باشد.
حجت الاسلام باباییان امام جمعه امیرکلا نیز در جمع ائمه جمعه مازندران با اشاره به مشکلات شهروندان اظهار داشت: امیرکلا دارای ظرفیت ها و قابلیت های ارزشمندی است که نیازمند توجه جدی تر مسئولین می باشد. وی همچنین به فقدان سالن ورزشی و عدم توجه به فاضلاب شهری در امیرکلا اشاره نمود و آن را زیبنده این شهر ندانست.
امام جمعه امیرکلا افزود: علی رغم دستور مرحوم نوربخش رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در امیرکلا این امر هنوز محقق نیافته است.

حجت الاسلام باباییان فقدان آزمایشگاه در بیمارستان فوق تخصص کودکان و کمبود آب شرب در امیرکلا را برای شهروندان آزاردهنده خواند و خواستار توجه مسئولین به آن ها شد.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد