تعداد دفعات بازدید : 2235 ماخذ : شهرداری
برگزاری جشن بزرگ "ازدواج آسمانی"


 

به دنبال اطلاع رسانی به شهروندان عصر روز شنبه 12 مرداد به مناسبت سالروز زیباترین پیوند هستی، ازدواج مبارک امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) جشن باشکوهی با حضور هنرمندان برجسته طنز و موسیقی استان مازندران در بوستان شهدای گمنام با اجرای سینا توکل برگزار که یک بار دیگر با استقبال چشمگیر شهروندان امیرکلا همراه بود.
این جشن با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با مداحی توسط مداح اهل بیت ادامه یافت. پس از ادای احترام به دو شهید گمنام و برگزاری مسابقه طنز، استاد اسحاقی استاد برجسته موسیقی محلی مازندران و استاد علی تبار نوازنده مطرح نی با همراهی گروهشان دقایقی به اجرای پرشور موسیقی پرداخته که با استقبال و تشویق شهروندان مواجه گردید. 
 
 
پس از اجرای تحسین برانگیز گروه موسیقی، حجت الاسلام باباییان امام جمعه محترم امیرکلا دقایقی به ایراد سخن پرداخت. وی ضمن تبریک فرخنده سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و فاطمه(س) ، سبک زندگی این بزرگواران را الگویی شایسته دانست و ضمن سفارش اکید به جوانان و خانواده ها در خصوص ازدواج ساده به آنان توصیه نمود تا از تجمل و اسراف در امر ازدواج بپرهیزند.
 
 
پس از ایشان جناب آقای سلیمانی نایب رئیس شورای اسلامی ضمن تبریک این روز خجسته و اشاره به لزوم پرداختن به این قبیل امور فرهنگی از سوی شهرداری، خدمات رسانی به شهروندان و فعالیت های عمرانی را وظیفه اصلی شهرداری دانسته و گزارشی مجملی از عملکرد عمرانی شهرداری در دوره پنجم شورا به حضار ارائه نمود.
 

 

اجرای نمایش طنز توسط گروه "قارنلی" که مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفت پایان بخش این جشن باشکوه بود.  
 
               

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد