تعداد دفعات بازدید : 334 ماخذ : شهرداری
مصاحبه مطبوعاتی شهردار امیرکلا


 

در مصاحبه اختصاصی خبرنگار روزنامه پیشرو، آقای اشرفی- شهردار- به تشریح اهم برنامه های شهرداری در سال جاری پرداخت. شهردار امیرکلا با اشاره به افزایش بودجه پیش بینی شده تا 530 میلیارد ريال برای سال 1401 این بودجه را نسبت به سال گذشته واقعی تر و با رویکرد عمرانی توصیف نمود.
 
شهردار امیرکلا باتوجه به اولویت شهرداری در بحث جمع آوری و هدایت آب های سطحی، از کانال های فارابی، دانش و "امیر تا امیر" به عنوان پروژه های مهمی یاد کرد که تا پایان فصل تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
 
آقای اشرفی افزود : رویکرد شهرداری و شورای اسلامی در این دوره بر اساس انجام پروژه ها و حل مشکلات به صورت "محله محور" و دیدار چهره به چهره است.  

 

 
 
 

 شهردار امیرکلا با یادآوری تورم تحمیل شده بر جامعه و تأثیر آن در تعداد پروانه های ساختمانی صادره به دلیل کاهش ساخت و سازها و در نتیجه کاهش درآمد های شهرداری تأکید کرد: از آن جا که وصولی های شهرداری از محل ارزش افزوده کالا و خدمات و از اداره دارایی استان می باشد، این امر تا حد زیادی از  نگرانی ما در بحث وصول درآمد کاسته است.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار رروزنامه "پیشرو" در مورد شکایت مالکان زمین های کمربندی شرقی اظهار داشت:
 بازگشایی این کمربندی در دهه 60 و نه از سوی شهرداری که با مسئولیت و اجرای وزارت راه انجام شد و در این خصوص مستندات و مدارک هم در شهرداری و هم در وزارت راه موجود است. با اینکه مالکان وقت، شکایتی در این مورد نداشتند اما وراث آنان پس از گذشت سال ها با طرح دعوی در محاکم قضایی خواستار جبران خسارت از طرف شهرداری شدند و متأسفانه رأی دادگاه هم علیه شهرداری صادر و شهرداری مکلف به پرداخت خسارت به برخی از شاکیان شد که تاکنون مبلغ یکصد میلیارد ريال از محل دریافت عوارض به این شاکیان پرداخت نموده است. البته در تعدادی از پرونده ها نیز رأی به نفع شهرداری صادر گردید و هدف شهرداری این است که با دادن پروانه رایگان به دیگر مالکان این مسیر با ایشان به توافق برسد.
 
آقای اشرفی بار دیگر ضمن سپاس از همراهی و همدلی شهروندان از ایشان خواست تا با پرداخت به موقع عوارض، همچنان شهرداری را برای خدمت رسانی بیش تر و بهتر یاری نمایند.

شهردار امیرکلا همچنین از ارشادات حکیمانه حجت الاسلام باباییان امام جمعه محترم امیرکلا و نیز همراهی سازنده شورای اسلامی و زحمات صادقانه همکاران مجموعه شهرداری قدردانی نمود. 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد