تعداد دفعات بازدید : 1201 ماخذ : شهرداری
قدردانی از شهروندان فهیم شهر امیرکلا


 

 شهروندان فهیم شهر امیرکلا ؛

امروزه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تنها با حضور، حمایت، مشارکت و همکاری مداوم ایشان با مدیریت شهری میسر است. 
یکی از جنبه های بسیار مهم در مدیریت شهری، مدیریت پسماند و ایجاد محیطی پاکیزه است که البته با وجود اینکه در سال های اخیر قدم هایی هرچند ناکافی برای امحا و بازیافت زباله برداشته شده ولی کشور ما و خصوصا استان مازندران همچنان با چالش تولید و انباشت زباله دست به گریبان است.  
داشتن شهری زیبا و پاک از جمله حقوق مسلم شهروندی می باشد پس لازم است که شهروندان، خود برای استیفای این حق مسلم پیش قدم باشند. 
در دنیای امروز به جای صرف هزینه های گزاف و ایجاد زیرساخت های عظیم برای امحاء زباله، با ارتقای آگاهی و فرهنگ سازی، تلاش ها بر اصلاح الگوی مصرف و تولید حداقلِ پسماند متمرکز است که منافع بیشمار آن در درجه نخست به خود شهروندان بازمی گردد.
متأسفانه در سال های اخیر با افزایش استفاده از ظروف پلاستیکی یک بارمصرف و تجزیه ناپذیر در کشور، رهاسازی و انباشت آن، علاوه بر ایجاد منظری زشت، زیان های جبران ناپذیری به محیط زیست و اکوسیستم وارد آمده که تبعاتش، میراث ما برای نسل های آینده خواهد بود!
 پس با این نوید که بزودی اقداماتی برای بهبود وضعیت زباله در شهر امیرکلا اجرایی خواهد شد، بیاییم دست در دست هم برای رفع این معضل که تهدیدی جدی برای سلامت ما و محیط زیست می باشد، بکوشیم.
ضمن آرزوی قبولی سوگواری شما در دهه اول ماه محرم، از اینکه با احساس مسئولیت و جمع آوری ظروف یک بار مصرف و قراردادن آن در سطل زباله، بخصوص هنگام دسته روی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، ما را در خدمت رسانی هرچه بهتر و ایجاد محیطی پاک یاری نمودید سپاسگزاریم و دستان پُرمهر شما را می فشاریم.
اجرتان با سرور و سالار شهیدان
 
«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا»
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد