تعداد دفعات بازدید : 1094 ماخذ : شهرداری
بهره برداری از 2 طرح و کلنگ احداث مزرعه گل در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)


 

عصر روز چهارشنبه 96/9/15 در سالروز میلاد مسعود پیامبر مهر و رحمت حضرت محمّدمصطفی(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) بهره برداری از 2 طرح شهری در امیرکلا آغاز و کلنگ احداث مزرعه پرورش گل شهرداری بر زمین زده شد.
 
در آیین بهره برداری از زمین ورزشی پارک ساحلی که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، معاونان و مسئولین واحدهای شهرداری ، بخشدار مرکزی بابل، مدیران ادارات و نهادهای شهر امیرکلا و شهرستان و نیز آقایان دکتر کریمی رئیس شورای اداری و استخدامی استان و عبدی (به نمایندگی از استانداری مازندران) در محل پارک ساحلی امیرکلا برگزار گردید پس از خوش آمدگویی جناب آقای رضانژاد مسئول محترم روابط عمومی شهرداری به حضار و تبریک این روز خجسته، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، بهره برداری از زمین ورزشی پارک ساحلی آغاز گردید. سپس جناب آقای قائمی ریاست محترم شورای اسلامی امیرکلا با تبریک ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سخنان کوتاهی بیان داشتند که اکنون با داشتن شهرداری جوان و کوشا که فرزند این شهر می باشد، فصل نوینی در سازندگی شهر امیرکلا آغاز شده است و شهرداری و شورای اسلامی تمام توان خویش را برای ایجاد شهری زیبا و برخوردار به کار خواهند گرفت.
پس از ایشان جناب آقای شجاعیان عضو محترم شورای اسلامی امیرکلا ضمن تبریک و خوش آمدگویی به میهمانان و تقدیر از جناب آقای اسدی شهردار جوان و فعال امیرکلا، با مهم دانستن طرح توسعه پارک ساحلی امیرکلا خصوصاً زمینِ ورزشیِ این پارک که باعث جذب شهروندان و جوانان منطقه می گردد، از اداره تربیت بدنی و مسئولین درخواست نمود تا در توسعه و تکمیل این زمین ورزشی، شهرداری امیرکلا را یاری نمایند.
 
 
 
 
 
 
 
پس از آن، حضار با حضور در محلّه رحیم زاده کلنگ احداث مزرعه پرورش گل شهرداری را بر زمین زدند و جناب آقای سلیمانی عضو محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت طرح پرورش گل و تفکیک زباله از مبدأ ، از شهردار و پرسنل شهرداری به خاطر تلاش شبانه روزی آن ها در آماده سازی طرح های شهری قدردانی نمودند.  
همچنین جناب آقای دکتر کریمی با قدردانی از اهتمام شهردار، اعضای شورا و پرسنل شهرداری در احداث مزرعه گل، از آن به عنوان یکی از طرح های مهم و با درآمدزایی بالا یاد نموده و افزودند که استانداری مازندران برای کمک به تکمیل طرح های شهری امیرکلا مبلغ 25 میلیارد ریال اختصاص داده است.
 
 
 
 
 
آغاز طرح تفکیک زباله از مبدأ آخرین بخش از این مراسم بود که در یکی از سایت های اجرای این طرح، جنب بوستان شهدای گمنام برگزار گردید. پس از توضیحاتی توسط آقای رضانژاد مسئول روابط عمومی شهرداری در مورد روند اجرای این طرح ، جناب آقای دکتر بزرگی ریاست محترم دانشکده فنی و حرفه ای امام صادق(ع) به نمایندگی از جامعه علمی شهر امیرکلا، ضمن تمجید از شهرداری برای اجرای این طرح، با اشاره به تجربیات کشورهای توسعه یافته در بازیافت و بهره برداری از طلای کثیف، طرح تفکیک زباله از مبدأ را برای حفظ سلامت محیط زیست و رفع بخشی از معضل زباله که گریبانگیر استان مازندران می باشد، ضروری دانستند. 
در خاتمه نیز خانم احدی نژاد نایب رئیس محترم شورای اسلامی با تبریک عید بزرگ ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و سپاس از شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ ، بر تداوم آن، فرهنگ سازی و همکاری شهروندان تأکید نمودند.
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد