تعداد دفعات بازدید : 1508 ماخذ : شهرداری
افتتاح ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر امیرکلا


 

صبح روز دوشنبه 96/10/4 با حضور شهردار، نایب رئیس شورای اسلامی، مسئول و کارکنان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همچنین فرمانده و جمعی از مسئولین انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل، ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر امیرکلا که با تلاش شهرداری امیرکلا ساخته شده است، افتتاح گردید. پس از عرض خیر مقدم به حضار توسط آقای رضانژاد مسئول روابط عمومی شهرداری و قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط سرکار استوار معصومی، جناب سرهنگ رئیسی فرمانده پلیس راهور شهرستان بابل ضمن خوشامدگویی، از تلاش شهردار و پرسنل شهرداری برای تکمیل این ایستگاه قدردانی نموده و شهرداری را زیربنای امور شهری عنوان نمودند.
 
 
 
پس از ایشان جناب سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در سخنان کوتاهی با قدردانی از شهرداری امیرکلا ، این ایستگاه را برای انجام خدمات و اقدامات راهنمایی و رانندگی در شهر امیرکلا ضروری دانسته و از شهردار درخواست نمود تا در آینده مکان مناسب تری را برای این منظور مهیا نمایند. 
 
 
 
در ادامه آقای اسدی شهردار امیرکلا با عرض خیرمقدم به مسئولین و قدردانی از حضور ایشان، این ایستگاه را یکی از نیازهای ضروری پلیس راهنمایی و رانندگی به خصوص برای حل مشکل ترافیک شهر امیرکلا عنوان نموده و با اشاره به اوج ترافیک شهر امیرکلا از سه راه بیمارستان کودکان تا چهارراه وحدت و نیز ترافیک بازار امیرکلا و با توجه به رفیوژ اخیراً احداث شده از میدان انقلاب تا چهارراه وحدت، از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست نمود تا با اجرای تمهیداتی از جمله جلوگیری از پارک دوبل توسط رانندگان، از ترافیک این بخش از شهر بکاهد.
 
 
وی همچنین با اشاره با آماره بالای تصادفات در کمربندی امیرکلا نصب دوربین های سرعت سنج در این مسیر را ضروری دانسته و تشکیل جلسه ای را برای کاهش تصادفات منجر به فوت در این کمربندی خواستار شد.
سپس خانم احدی نژاد نایب رئیس شورای اسلامی امیرکلا با عرض خیر مقدم به مسئولین انتظامی شهرستان بابل و تقدیر از تلاش شهردار و کارکنان شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان، با اشاره به ترافیک بالای شهر امیرکلا در خیابان امام حدفاصل میدان انقلاب تا میدان وحدت به دلیل تراکم واحدهای تجاری شهر در این مسیر و عدم وجود پارکینگ شهری، از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست نمود تا زمان احداث پارکینگ، از پارک خودروها در لاین اول این مسیر ممانعت به عمل نیاورند.
در پایان جناب سرهنگ پورعلی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهر امیرکلا از حاضرین برای شرکت در آیین قدردانی نمود. 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد