تعداد دفعات بازدید : 599 ماخذ : شهرداری
پیام شهردار امیرکلا به مردم


 

شهر من و لزوم نگاه همه جانبه به توسعه
امیرکلا در مسیر توسعه قرار گرفته و در مرحله اول نیاز شهر در این برهه از زمان زیباسازی و مبلمان شهری است کاری که سالهای بسیاردور خیلی از شهرهای مهم دنیا و حتی ایران بدان پا نهاده اند.
چرا مبلمان شهری؟ مبلمان شهری برای هر شهری توریست می آورد باعث رجوع ساکنین اطراف شهر و توجه شهروندان را جلب می نماید متعاقب آن اقتصاد شهر شکوفا میشود شهروندی شاداب خواهیم داشت ساعات حضور کسبه ها را افزایش میدهد، امنیت روانی ایجاد میکند و....و اما لازمه چنین شهری نگاه توسعه محور شهروندان را نیز می طلبد. در مسیر توسعه ممکن است برخی اتفاقات در شروع کار برای عده ای از شهروندان ناخوشایند باشد و یا برای مسئولین امر سخت باشد اما قطعا در ادامه می تواند شیرین شود چون میخواهیم شهری زیبا وتوسعه یافته داشته باشیم و الزاماتی دارد .
همه ما میدانیم یا شنیده ایم که شهری که در آن زندگی میکنیم در شصت سال گذشته، سی سال گذشته چگونه بوده است قطعا خیلی از من و شما در مکانی سکونت داریم که قبلا زمین بکر کشاورزی بوده است یا دارای باغها و درختان تنومندی بوده است اما الزامات توسعه شهری شرایطی ایجاد نموده است که شده

محل سکونت و اشتغال به کسب وکار شهروندان!
بنابراین با همین نگاه به توسعه ، شهرمان دچارتغییرات زیادی شده است و به اینجارسیده ایم که اینک می خواهیم شهری زیبا ومورد توجه داشته باشیم
ما میخواهیم همانطورکه داخل شهرمان زیبا شده و در حال زیباسازی است محلات شهرمان نیز تغییرکرده وزیبایی به خودببیند و امیرکلا شهری شودکه جای جای آن زیبا و لذت بخش باشد.
یکی از مهمترین منظر شهری فضای سبز می باشد بدین منظور برنامه های بسیار خوبی در جهت توسعه فضای سبز داریم بطوریکه بیش از پنج هزار اصله نهال و درخت جهت کاشت در نقاط مختلف شهر مدنظر قرارگرفته است که بخشی از آن انجام شده و بخش مهم دیگرش درحال انجام میباشد‌.
باید در نظر داشت اگرچه در مسیر توسعه، برخی از فضای سبز و درختان دچار آسیب خواهند شد اما قطعا در جهت جبران آن چند برابرش را جایگزین خواهیم کرد تا شهروندان شاهد منظره خوبی از طبیعت سبز باشند.
 
شهروندان عزیز و گرامی؛
در این مسیر توسعه شهری به نگاه توسعه گرای شما نیازمندیم و برای اجرای طرحهای عمرانی و مبلمان شهری به کمک مدیریت شهری بشتابید تا همه ما از شهری زیبا و توسعه یافته لذت ببریم.
 
علی اصغراسدی امیری

 ۹۶/۱۲/۶


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد