تعداد دفعات بازدید : 809 ماخذ : شهرداری
پیام تبریک مدیرکل دفتر اُمور شهری استانداری به مناسبت روز شهردار


 

بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری، فرارسیدن 25 اسفند روز شهردار را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی شهرداران و کارکنان پرتلاش شهرداری های مازندران صمیمانه قدردانی می نمایم .

ساختمانها و خیابانها کالبد شهرها را تشکیل می دهند و روابط فرهنگی - اجتماعی میان شهروندان به این کالبد روح و هویت می دهد و آن را زنده نگه می دارد و لازم است که مدیران محترم در برنامه های توسعه ای شهرها، علاوه بر موضوعات کالبدی، به فرهنگ غنی، سنت و خواسته های شهروندان توجه ویژه ای داشته باشند.
مازندران سبد پر گل و سبزه ی خداوندی است که به امانت به ما سپرده شده و وظیفه همه مدیران شهری و شهروندان حراست و صیانت از محیط زیست و توجه به این ودیعه ی ارزشمند الهی است.
اما اکنون و در آستانه ی نوروز موهبتی دیگر به شهروندان مازندران عرضه شده که آن، حضور هموطنان ارجمندمان است که آرامش خود را در کنار ما و در کنار گنجینه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان ما یافته اند . بر ماست که ضمن ارج نهادن به این میهمانان گرانقدر و آمادگی کامل برای ایجاد شرایط مطلوب برای آنها، فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه پایدار شهر و استان و اشتغال پایدار برای جوانان استان را فراهم آوریم.

اداره کل امور شهری و شوراهای مازندران به عنوان بخش کوچکی از محموعه بزرگ استانداری مازندران و معاونت هماهنگی امور عمرانی، افتخار دارد که به عنوان حامی و ناظم امور شهرداری‌ها، زمینه ی خدمت رسانی بیشتر به شهروندان را فراهم می آورد و می کوشد ضمن ترسیم چشم اندازهای جدیدی در مدیریت شهری ؛ زمینه های لازم برای حرکت به سوی توسعه پایدار را مهیا نماید.
در پایان مجددا روز «شهردار» را به همه ی مدیران شهری بویژه 58 شهردار مازندران و خانواده محترم آنان تبریک گفته و از زحمات شبانه روزی پرسنل پرتلاش شهرداری ها تشکر می نمایم و امیدوارم با همدلی و همت شوراها، شهرداران، مدیران و کارکنان شهرداری ها، فردایی بهتر را برای استان و کشورمان بسازیم.
 

سید محمد محمدی تاکامی
مدیرکل امور شهری و شوراها

 

 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد