تعداد دفعات بازدید : 641 ماخذ : شهرداری
اولین جلسه مشترک شهرداری و شورای شهر در سال 97


 

اولین جلسه مشترک شهرداری وشورای اسلامی شهرامیرکلا درسال جدید و برنامه ریزی برای اقدامات عمرانی ودرآمدی سال۹۷ در دفتر شهردار برگزار شد .
دراین جلسه که باحضوراعضای شورا، شهردار و معاونین تشکیل شد نخست آقای قایمی رییس شورا از وحدت و همدلی موجود بین اعضای شورا و همچنین جناب شهردار و کارکنان شهرداری تقدیر بعمل آورده و آنرا از عوامل موفقیت شهرداری طی ۷ ماه گذشته خوانده و از آقای اسدی و همه کارکنان شهرداری قدردانی داشتند.
آقای قایمی از برگزاری چنین جلسات مشترکی استقبال نموده و اظهار فرمودند برای ارتقاء مستمر کیفیت مهترین اصل بارش افکار هست ودرادامه پیشنهاداتی مطرح نمودند.
جناب اقای سلیمانی عضو دیگر شورا اظهار امیدواری فرمودند سال ۹۷ سال تحولی برای شهرداری و شورا و نهایتا شهر امیرکلا باشد و گفتند با توجه به فعالیت خوب ۷ ماه گذشته شهرداری توقعات مردم بالا رفته و همه باید بیشتر تلاش و خدمت نماییم ودرادامه پیشنهاداتی ارائه نمودند.
همچنین جناب آقایان حسین تبار، شجاعیان و خانم احدی نژاد هم ضمن آرزوی سالی بهتر وتقدیرازخدمات ارائه شده به شهروندان پیشنهاداتی مطرح داشتند .
درادامه معاونین محترم شهرداری به ایرادگزارشی ازفعالیتهای شهرداری ونقطه نظراتی درجهت بهبودعملکردهاپرداختند.

مهمترین پیشنهادات مطرح شده در این جلسه :
۱ -پیگیری طرح جامع شهری درضلع شرقی کمربندی که یکی ازمهمترین طرحهای توسعه شهری میباشدکه باافزوده شدن به محدوده شهرباعث توسعه بافت شهری وهمچنین رونق اقتصادی خواهدشد.
۲-با عنایت به رای صادره در خصوص واگذاری سهم شهرداری از زمین کردکلا نسبت به بهروری این زمین اقدام شود.
۳-طرح تفکیک زباله از مبدا در همه محلات شهر انجام شود .
۴-تسریع در تملک و زیرسازی و آسفالت و راه اندازی فاز دوم جاده ساحلی جهت استفاده شهروندان ازفضای تفریحی وکاهش ترافیک.
۵-بررسی دقیقتر کانال احداثی امیر تا امیر و تصمیمگیری بر اساس گزارش کارشناسی واقدامات اجرایی این طرح
۶-جلوگیری از پرداخت غرامتهای زمینهای تملک شده کمربندی درگذشته که بارمالی سنگینی بر روی دوش شهرداری گذاشته وجدیت بیشتردردفاع حقوقی ازاین موضوع.
۷-ساخت سرای مهر که می تواند برای بازنشستگان جایی برای تفریح و آسایش باشد .
۸-شفافیت هر چه بیشتر در وصول عوارض و پرداخت هزینه ها و پیمانکاریها .
۹-تشکیل کمیته درآمدی و پیگیری عوارض کسب و نوسازی معوقه و همچنین دیگر مطالبات ازنهادها و سازمانها
۱۰-دعوت از سرمایه گذاران و حمایت از آنهادرجهت ساخت مجتمع تجاری وتفریحی درامیرکلا.
۱۱-ممیزی زمینها و املاک در شهر
۱۲-اجرای پروژه پارک بانوان
۱۳-پیگیری تاسیس بخشداری درامیرکلا

سپس آقای اسدی شهردار ضمن تشکر از همه بیان داشتند که روند ارائه خدمات و توسعه عمرانی که طی هفت ماه گذشته در شهر به اجرا گذاشتیم در سال ۹۷ با برنامه ریزی و جدیت بیشتر ادامه می یابد در ۳۱ فروردین افتتاح روشنایی میدان شهیدان نجاریان تا امیرپازواری را خواهیم داشت بعد از آن همزمان با اجرای طرحهای روشنایی در دیگر خیابانهای اصلی شهر نسبت به گسترش فضای سبز بلوار ساحلی و پارک کودکان اقدام خواهد شد . همچنین تمامی مواردی که اعضای محترم شورا در بالا به اتفاق خواستار آن شدند در دستور کار قرار گرفته و سعی بر اقدام و انجام آنها می شود.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد