تعداد دفعات بازدید : 1625 ماخذ : شهرداری
تجلیل از کارگران نمونه شهرداری امیرکلا به مناسبت روز کارگر


 

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر صبح روز پنج شنبه 97/2/13 از تعدادی از کارگران زحمتکش و خدوم شهرداری امیرکلا با حضور آقایان قائمی و شجاعیان، رئیس و عضو شورای اسلامی، معاونان و مسئولین واحدهای شهرداری در دفتر شهردار تجلیل گردید.
 
 
در آغاز آقای رضانژاد مسئول روابط عمومی شهرداری با بیانی شیوا ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز کارگر، چند جمله ای در اهمیّت و منزلت کار بیان و در ادامه شعر معروف و زیبای ملک الشعرای بهار را در مورد ارزش و جایگاه کار و تلاش قرائت نمود:
 
برو کار می‌کن، مگو چیست کار     که سرمایۀ جاودانی است کار...
 
پس از ایشان آقای محسن قائمی رئیس شورای اسلامی شهر امیرکلا پس از خوش آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر از تلاش های کارگران عزیز قدردانی و کار و تلاش را بخشی از جوهر انسان و هویت اجتماعی هر فرد عنوان نمود و با توجه به بضاعت شهرداری تأمین معیشت آنان را مهم ترین دغدغه دانست. وی خطاب به کارگران نمونه اظهار داشت : فرد فرد شما مانند یک شهردار هستید و تلاش های شما مستقیماً در میزان درآمد شهرداری و اعتلای شهرمان موثر است.
 
 
آقای اصغر اسدی شهردار امیرکلا نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر،  تلاش و همّت کارگران عزیز را ستود و اظهار داشت: با توجه به اینکه در 8 ماه  گذشته شاهد تلاش های شبانه روزی کارگران واحد خدمات، فضای سبز و واحد فنی و عمرانی در سازندگی شهر بودیم تصمیم گرفتیم که امسال کارگران نمونه را از این عزیزان انتخاب نماییم که به حق زحمات زیادی را متحّمل گردیدند. وی همچنین افزود: یکی از مهمترین دغدغه های شهردار و اعضای شورای اسلامی حقوق و مزایای کارگران عزیز است و تمام تلاش ما این بوده است که با متناسب با سطح درآمد شهرداری با کمترین تأخیر آن را پرداخت نماییم.

پس از سخنان رئیس شورای اسلامی و شهردار، آقایان:

مهدی فلاحتی(از واحد آتش نشانی) 

 

احمد تقی نژاد(از واحد فضای سبز که جناب آقای مکاری در غیاب وی لوح را دریافت نمودند)

 

جعفر قلی پور و شعبان عزیزی(از واحد خدمات شهری)

 

میثاق یوسفیان و سلمان حاجی حسینی(از واحد عمرانی) به عنوان کارگر نمونه با اعطای لوح سپاس قدردانی گردیدند. 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد