تعداد دفعات بازدید : 981 ماخذ : شهرداری
برگزاری جشن شعبانیه و آغاز بهره برداری از مجموعه تفریحی ورزشی شورا


 

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هدف ایجاد فضای نشاط در شهر در آستانه ماه مبارک رمضان که همواره از جمله برنامه های فرهنگی شهرداری امیرکلا بوده است، عصر روز سه شنبه 25 اُردیبهشت جشنی با حضور انبوه شهروندان در بلوار ساحلی امیرکلا برگزار شد.
در این جشن که با حضور حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه محبوب شهر امیرکلا، شهردار، اعضای شورای شهر، و تنی چند از مسئولین و مدیران شهرستان من جمله بخشدار مرکزی بابل، فرماندهان سپاه بابل و امیرکلا همراه بود همچون دیگر جشن های برپا شده توسط شهرداری مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.  
 
 
 
 
 
پیش از آغاز جشن، فاز دوم پارک ساحلی شامل مجموعه تفریحی ورزشی "شورا" و پارک کودکان با حضور مسئولین و مدعوین و با سخنان حاج آقا بابایی امام جمعه محترم به طور رسمی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز گردید.  
 
 
 
 
در آغاز این مراسم، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و ادای احترام به سرود ملّی و ساحت مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با پخش صلوات خاصه، مجری توانمند برنامه جناب آقای ربیع تبار با مقدمه ای زیبا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به حضار و تقدیر از شهردار، اعضای شورای شهر و کارکنان خدوم شهرداری از حاج محسن قائمی رئیس شورای اسلامی شهر امیرکلا برای ایراد سخن دعوت نمود.
 
 
رئیس شورای اسلامی امیرکلا با تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به شهروندان و مسئولین و با قدردانی از اعضای شورا و آقای اسدی شهردار جوان و پرتلاش، فعالیت های بی وقفه شهرسازی و عمرانی در شهر را حاصل همدلی و تعامل بسیار خوب و سازنده اعضای محترم شورا و شهرداری عنوان نمود.
ایشان با بیان اینکه تلاش، توانمندی و پیگیری کارها از سوی شهردار فوق تصورات بوده است، یکی از مشخصات مثبت اجرای طرح های عمرانی در این دوره را اتمام آن ها در مدت زمان برنامه ریزی شده دانست.
وی همچنین افزود که اطاله طرح های شهرسازی فراتر از زمان تعیین شده حلاوت کار و خدمت به شهروندان را از بین می برد.
آقای قائمی تصریح کرد که از مهم ترین نقاط قوت شهردار این است که با حضور در محل اجرای پروژه ها و همراهی با کارکنان به طور مستمر و شخصاً بر طرح ها نظارت می نماید.
رئیس شورای اسلامی امیرکلا خطاب به شهروندان خاطرنشان نمود که پروژه مجموعه ورزشی تفریحی شورا و بسیاری از طرح های اجرا شده و در دست اجرای شهرداری به صورت امانی و نه پیمانی و با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم شهرداری انجام شده است و این باعث کاهش قابل توجه هزینه اجرای طرح ها شده است.
 
 
پس از سخنان رئیس شورای شهر امیرکلا گروه ورزش های باستانی با همراهی آواز دلنشین و نوای ضرب مرشد ملکی به اجرای حرکات زیبای ورزش زورخانه ای پرداختند که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.    
 
 
 
 
 
سپس استاد سیدکاظم حسینی خواننده مطرح موسیقی محلی مازندران با حضور در جایگاه دقایقی با آواز در مقام های روح نواز و خاطره انگیز محلی مازندران حضار را به وجد آورد.
 
  
 
 
 
پس از اجرای حرکات زورخانه ای و موسیقی محلی با دعوت مجری برنامه شهردار، اعضای شورا، و تعدادی از مسئولین با حضور در جایگاه از آقای نیما اشفاقی قهرمان کشتی شهر امیرکلا که اخیراً در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات جهانی تایلند و مجارستان با پیروزی شایسته بر حریفان مطرح، مقام اول را کسب نمود با اعطای لوح سپاس تجلیل نمودند.
 
همچنین لوح سپاسی که از طرف جناب آقای دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملّی المپیک به این قهرمان کشتی اعطا شد، قرائت و توسط شهردار به وی تقدیم گردید.
 
 
 
 
اجرای نمایش طنز با هنرنمایی برادران کاشفی و نورافشانی پایان بخش جشن شعبانیه در پارک ساحلی بود.
 
 
 
 

 

 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد