تعداد دفعات بازدید : 791 ماخذ : شهرداری
مراسم دعای ندبه و رونمایی از یادمان شهدای گمنام


 

بامداد روز جمعه 22 تیرماه 97 همزمان با دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام مراسم معنوی و روح بخش دعای ندبه با حضور مسئولان و شهروندان ولایتمدار پس از اقامه نماز جماعت صبح در بوستان شهدای گمنام برگزار و به طور زنده از شبکه اول سیما پخش گردید. 

 

پس از دعا و نیایش با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل، حجت الاسلام شکریان مدیرکل سازمان تبلیغات مازندران، حجت الاسلام ناصری نماینده ادوار مجلس، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان و مردم از حرم شهدای گمنام در بوستان امیرکلا رونمایی شد.
 
حجت الاسلام روحانی در این آیین ضمن قدردانی از اقدام شایسته شورا و شهردار امیرکلا در احداث بنای زیبای یادمان شهدای گمنام خاطرنشان کردند: یکی از اموری که می تواند در سلامت جامعه و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاثیرگذار باشد حضور شهدا در درون جامعه است.
 ایشان برگزاری یادواره شهدا و احداث یادمان شهدا در بوستان ها را از جمله راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.
 امام جمعه شهر بابل میزبانی بوستان هندوانه از شهدای گمنام حرکت و اتفاق بسیار ارزشمندی دانست که مورد توجه مردم شریف این شهر قرار گرفت.
روحانی افزود: شهدا از شخصیت های برجسته در بین مردم هستند که بر این اساس المان شهدا باید برجسته شود تا یاد و خاطره شهدا هیچگاه فراموش نشود.
امام جمعه بابل از سردار باقرزاده مسئول حفظ و نشر آثار شهدای گرانقدر که اجازه دادند امیرکلا میزبان این دو شهدای گمنام در بوستان هندوانه باشد و از کلیه دست اندرکاران به ویژه مهندس اسدی شهردار امیرکلا که بنای بسیار زیبایی برای شهدای گمنام احداث کردند قدردانی نمود.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد