تعداد دفعات بازدید : 831 ماخذ : شهرداری
برگزاری جشن بزرگ غدیر


 

برپایی جشن و ایجاد فضای نشاط در شهر به مناسبت های ملی و مذهبی همواره یکی از مهم ترین فعالیت های فرهنگی شهرداری امیرکلا در کنار اقدامات عمرانی و شهرسازی بوده است. پیرو اطلاع رسانی قبلی شامگاه چهارشنبه 96/6/7 جشن باشکوهی به همت شهرداری و شورای اسلامی با حضور گسترده شهروندان فرهنگ دوست امیرکلا ، اعضای شورای اسلامی، معاونان، کارکنان شهرداری و خانواده های آنان و نیز جمعی از مسئولین و مدیران شهری در بلوار ساحلی برگزار گردید.
پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی ایران، برنامه با اجرای مجریان توانمند «مجتبی ربیع تبار» و «میلاد باقرنژاد» آغاز شد. در ادامه با پخش صلوات خاصه و ادای احترام به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، خواننده ی جوان و خوش آتیه ی موسیقی پاپ-محمد دستیان- قطعه ای را به حضار تقدیم نمود.
 
 
 
سپس فیلم کوتاهی از خلاصه فعالیت های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی در یک سال گذشته، پخش گردید که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
 
 
 
با دعوت مجریان برنامه جناب آقای محسن قائمی رئیس محترم شورای اسلامی به عنوان اولین سخنران با حضور در جایگاه، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به شهروندان و سپاس از حضور گرم و صمیمی آنان و نیز ذکر خلاصه ای از واقعه غدیر و تبیین فلسفه آن، از شهردار، معاونان محترم، کارکنان خدوم شهرداری و به ویژه جناب آقای رضانژاد مسئول روابط عمومی شهرداری و نیروهای فعال این واحد، به خاطر زحماتشان در برپایی این جشن قدردانی نمود.
ایشان در ادامه یادآور شدند که بخش اعظمی از کارهای عمرانی شهرداری امیرکلا در یک سال گذشته (به جز برخی از پروژه های بزرگ و آسفالت معابر) به صورت امانی و با استفاده از توان پرسنل شهرداری انجام شده است. 
 
 
 
رئیس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از صبر و حوصله شهروندان، خبر آغاز عملیات دو طرح مهم دیگر که تا 2 یا 3 ماه آینده به بهره برداری می رسند یعنی «سرای مهر» که مکانی فرهنگی ویژه بازنشستگان عزیز می باشد و «دیوار حفاظتی بابلرود» در بلوار ساحلی را به عنوان عیدی به مردم شریف امیرکلا تقدیم نمود.
 
پس از آقای قائمی جناب آقای رضا سلیمانی نایب رئیس محترم شورای شهر نیز با عرض خیر مقدم به شهروندان و تبریک عید فرخنده غدیر، این عید را عید اکبر برای شیعیان دانست. وی همچنین ایجاد نشاط و شادی بین شهروندان را در کنار فعالیت های خدماتی و عمرانی ، وظیفه شهرداری دانسته تا هر چند وقت یک بار با گردهم آیی شهروندان، فضایی شاد برای آنان ایجاد شود.
 
 
وی خدمات عمرانی شهرداری را حاصل همت همه اعضای شورای اسلامی و پرسنل شهرداری امیرکلا دانست و ضمن تشکر از شهردار که این شرایط را برای شهروندان فراهم نموده، سلام ایشان را به مردم شریف امیرکلا ابلاغ نمود.
نایب رئیس شورای اسلامی در انتها افزود که شهرداری انتظار دارد تا  شهروندان از فضاهای عمومی که از عوارض پرداختی آنان ساخته می شود و در واقع متعلق به خود آنهاست صیانت و با پرداخت به موقع عوارض شهرداری را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری نمایند.
 
اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان مطرح سیمای مرکز مازندران آقایان مبین بوی افراز و مهدی رضایی، مداحی توسط مداح اهل بیت حسین عابدین پور، مسابقه ، آواز سنتی ویژه عید غدیر توسط هنرمند پیشکسوت آقای بابایی، اجرای زنده موسیقی پاپ توسط محمد دستیان از دیگر بخش های این جشن بود که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود.
 

 

این جشن خاطره انگیز که تا پاسی از شب ادامه داشت با انجام آتش بازی پایان یافت. 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد