تعداد دفعات بازدید : 898 ماخذ : شهرداری
نشست خبری شهردار با اصحاب رسانه


 

صبح روز شنبه 24 فروردین شهردار امیرکلا در نشستی صمیمی با خبرنگاران مطبوعات شهرستان و استان اهم برنامه های شهرداری را در سال 98 تشریح نمود. شهردار امیرکلا در آغاز سخن ضمن تبریک سال جدید به خبرنگاران از همکاری صمیمانه آنان در انعکاس خدمات و فعالیت های شهرداری امیرکلا قدردانی نمود. وی با محکوم کردن اقدام اخیر دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت:
 سپاه پاسداران نقش مهمی در امنیت و آسایش مردم ایفا کرده است و امروز سپاه پاسداران با تقدیم شهدای گرانقدر به نظام جمهوری اسلامی پیشتاز خدمت در همه امور حتی در سیل اخیر است. شهردار امیرکلا سپس به عملکرد شهرداری پرداخت و افزود: نگاه ما خدمت به مردم است و این یک وظیفه شرعی و ذاتی برای شهرداری است. آقای اسدی از عملکرد شهرداری در حوزه المان شهری و زیباسازی که حتی تحسین امیرکلایی های مقیم خارج از کشور را برانگیخته است، تمجید نمود. وی در بخش خدمات عمرانی به اقدامات شاخص شهرداری در این حوزه مِن جمله طرح جمع آوری آب های سطحی و دیوار حفاظتی بلوار ساحلی اشاره و اظهار داشت: با ایجاد کانال به طول دو و نیم و مساحت 6 کیلومترمربع توانستیم بارندگی های شدید شهر امیرکلا را به بابلرود هدایت و با احداث دیوار حفاظتی در نوار ساحلی شهر از طغیان و آسیب به شهروندان جلوگیری نماییم. آقای اسدی در بخش روشنایی و آسفالت معابر به اقدامات شهرداری اشاره و از تکمیل روشنایی و آسفالت 5 محله دیگر در آینده نزدیک خبر داد.
 
 
شهردار امیرکلا با اشاره به طرح جامع شهر امیرکلا بیان داشت که برای این طرح بیش از 130 هکتار زمین به محدوده شهری اضافه کردیم تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه نماییم.
وی با اشاره تعیین بودجه 17 میلیارد و 250 میلیون تومانی شهرداری در سال 97 اظهار داشت: نه تنها صددرصد بودجه پیش بینی شده محقَّق گردیده بلکه مازاد درآمد به مبلغ 4 میلیارد و 750 میلیون تومان هم داشتیم و توانستیم با جلب مشارکت مردم بودجه سال 97 را به بیش از 22 میلیارد تومان برسانیم و این افتخاری بزرگ برای مجموعه شهرداری است که با همت و مشارکت مردم نجیب امیرکلا صورت گرفته است.
شهردار امیرکلا بودجه سال 98 را بالغ بر 20 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام و ابراز امیدواری نمود که امسال هم با مشارکت و حمایت شهروندان فهیم شهر امیرکلا مازاد درآمد داشته باشیم.
آقای اسدی در ادامه با ذکر ویژگی های جغرافیایی و جمعیتی شهر امیرکلا اظهار داشت: امیرکلا تنها شهر فاقد روستاست اما جمعیت شهری آن 35 هزار نفر است. شهرداری حاشیه شهر با جمعیت 50 هزار نفر را نیز تحت پوشش خدمات خود دارد که از مزایای شهر برخوردارند. وی افزود: شهرداری امیرکلا از نظر ساختار اداری زیرمجموعه بخشداری مرکزی است و روزانه 25 تن زباله از این شهر جمع آوری و به منطقه انجیلسی منتقل می شود.
 

شهردار امیرکلا در پایان این نشست با قدردانی از خبرنگاران از ایشان درخواست نمود تا در پوشش اخبار و خدمات شهرداری به مردم پل ارتباطی شهرداری و مردم باشند تا بتوان با همدلی و انسجام برنامه های شهرداری را با شایستگی و در شأن مردم امیرکلا به اجرا درآوریم.


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد