تعداد دفعات بازدید : 2009 ماخذ : شهرداری
گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد نماز جمعه


 

در آستانه 5 مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی(ره) به دعوت دفتر امام جمعه شهر امیرکلا و با همکاری شهرداری امیرکلا، صبح روز 3 مرداد سالروز این رویداد مبارک گرامی داشته شد. در این آیین که با حضور حجت الاسلام باباییان امام جمعه امیرکلا، شهردار، نایب رئیس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان همراه بود، در آغاز با حضور در گلزار شهدای دیوکلا با غبارروبی و عطرافشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام گردید. سپس با حضور در منزل شهیدان والامقام سید احمد عبدی و سید مهدی یوسفیان ضمن دیدار با خانواده های گرامی این شهیدان یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد.
 
 
 
 
در ادامه حجت الاسلام باباییان امام جمعه شهر امیرکلا و هیئت همراه با حضور در شهرداری ضمن بازدید از واحدهای شهرداری در نشستی در دفتر شهردار در مورد مسائل شهری به گفت و گو پرداختند.  
 
 

در خاتمه، شهردار و نایب رئیس شورا به اتفاق جمعی از مسئولین و در معیت امام جمعه از بخش های مختلف بیمارستان کودکان امیرکلا بازدید نموده و کودکان بستری در این مرکز را مورد تفقد قرار دادند. 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد