تعداد دفعات بازدید : 1569 ماخذ : شهرداری
پیام استاندار محترم مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان نجاریان


سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در پیامی درگذشت پدر شهیدان نجاریان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، دراین پیام آمده است: خانواده های شهدا با پیمان ازلی خود با خدای خویش، آبرو و سربلندی ایران اسلامی را به سرانجام رساندند. شهادت هنر بدیع انسانهای وارسته و از جان رسته ای که در پاسداری از کیان، ناموس و شرف میهن اسلامی مان جان در طبق اخلاص نهاده و والاتر از آن هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای قرآن و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.

آنان که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره)، تمام هستی و وجود خویش را در دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و آب و خاک وطن عزیز خود، پیشکش نمودند و برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

وچه به شکوه و عظیم اند، پدرانی چون " حاج یعقوب نجاریان " که با تقدیم چهار شهید و یک جانباز، پیمان ازلی خود با خدای خویش را با آبرو و سربلندی به فرجام نیک می رسانند و در طریق طلب و ایثار تا بدانجا پیش می روند که نشان درجه یک ایثار را از دستان رئیس جمهور دریافت می دارند.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم درگذشت پدر مجاهد، نستوه و صبور چهار شهید سرافزار مازندران، حاج یعقوب نجاریان را که با بصیرت و استواری در سالهای پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایتمداری، ایمان و مجاهدت آموختند به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان و شهر امیرکلا تسلیت گفته و برای بازماندگان و خانواده محترم ، علو درجات واسعه الهی، به ویژه شفای عاجل و صحت و عافیت برای مادر مکرمه آن شهیدان بزرگوار از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.

منبع خبر : شمال نیوز

قابل ذکراست پدر بزرگوار شهیدان نجاریان عصر پنجشنبه بر اثر کهولت سن، فوت کرد. ايشان پدر چهار شهيد و متولد 1304 خورشیدی مي باشد . دو فرزند اين پدر فداكار به نام هاي شهيد احمد نجاريان و شهيد مهدي نجاريان در سالهاي 61 و65 به درجه رفيع شهادت نائل شدند . سومين شهيد اين خانواده محمود نجاريان در سال 65 در منطقه ام الرصاص شهيد شده و فرزند چهارم ايشان شهيد روحاني ، عباس نجاريان در سال 60 در شهر بابل به دست منافقين کوردل ترور گردید.

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد