تعداد دفعات بازدید : 1803 ماخذ : شهرداری
مراسم جشن بزرگ "ولادت آفتاب" در شهر امیرکلا


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا ، با همت و تلاش شهردار امیرکلا جناب آقای محمد حاجی اسماعیلی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، شهرداری اقدام به برگزاری جشن بزرگی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت قائم ( عج ) در عصر روز نیمه شعبان نمود . در این جشن بزرگ که تحت عنوان "ولادت آفتاب"  برگزار گردید شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و آحاد مردم فهیم امیرکلا حضور داشته و با اجرای برنامه های متنوعی از قبیل اجرای سرود توسط گروه سرود پیروان ولایت کله بست ، اجرای نمایش توسط برادران کاشفی ( بازیگران صدا و سیمای مرکز مازندران ) ، اجرای موزیک توسط گروه موزیک سورنا و برگزاری مسابقه با اهدای جوایز ارزنده این روز مبارک را گرامی داشتند . شهردار امیرکلا طی سخنانی  با آرزوی تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان ( عج ) ، اجرای چنین برنامه هایی را در راستای تقویت روحیه سالم و با نشاط جامعه مفید دانسته و توفیقات روز افزون مردم شریف شهر امیرکلا را از درگاه ایزد منان و در پناه حضرت ولی عصر ( عج ) مسئلت نمودند .

همچنین شهرداری امیرکلا و فرماندهی بسیج مقاومت امام موسی کاظم ( ع ) ، بصورت یک برنامه متمرکز و مشارکتی اقدام به برگزاری مراسم نورافشانی در شب نیمه شعبان در سه نقطه از شهر امیرکلا از جمله میدان انقلاب ، میدان درزیکلای شیخ و میدان دیوکلا نمودند که این مراسم نیز با همراهی و شور و نشاط شهروندان مواجه گردید . تصاویر این مراسم در ذیل قابل رویت است :


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد