تعداد دفعات بازدید : 1650 ماخذ : شهرداری
جلسه شورای اداری شهرداری امیرکلا


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا ، روز چهارشنبه مورخه 29/4/90 ، جلسه شورای اداری شهرداری امیرکلا با حضور شهردار و روسای کلیه واحدهای شهرداری در محل اتاق کار شهردار برگزار گردید. در ابتدای این جلسه شهردار امیرکلا آقای حاجی اسماعیلی با اشاره به لزوم برگزاری چنین جلساتی بطور ماهیانه و مداوم ، این جلسات را فرصتی برای شناخت بهتر مشکلات موجود ، ارائه راهکارهای مناسب ، تقویت روحیه همکاری و همفکری جمعی و تعامل بهتر و بیشتر اعضای مجموعه شهرداری با یکدیگر دانستند . ایشان با تکرار شعار و هدف همیشگی اولویت خدمت به شهروندان و جلب رضایت خدا و خلق ، اجرای این امر را لازم و ضروری و تنها شرط موفقیت مجموعه شهرداری دانستند .

در ادامه جلسه ، هریک از مسئولین واحدها به بیان مشکلات ، چالشها ، اهداف و راهکارهای پیشنهادی برای حل مسائل و مشکلات شهری پرداختند و با استماع نظرات شهردار و مسئولین واحدها با نظر جمعی به انتخاب مناسب ترین راهکار موجود پرداختند . این جلسه که راس ساعت 7 صبح آغاز گردیده بود در ساعت 30/8 به کار خود پایان داد .


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد