تعداد دفعات بازدید : 3013 ماخذ : شهرداری
طرح آموزش شهروندی در شهر امیرکلا


 

اجرای طرح آموزش شهروندی در شهر امیرکلا

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا و با دقت نظر آقای حاجی اسماعیلی شهردار محترم ، در پی استقرار واحد آموزش شهروندی و مشارکتهای اجتماعی شهرداری امیرکلا با مدیریت خانم مهندس خلیلیان و با هدف ارتقاء سطح فرهنگ شهرنشینی در میان شهروندان و تجربه جدیدی از مدیریت شهری با همکاری مستقیم مردم ( با مردم برای مردم ) از تیرماه 1390 ، اهم فعالیتهای انجام شده در این واحد به قرار ذیل است :

1- اجرای طرح سنجش رایگان سلامت سالمندان برای اولین بار در شهر امیرکلا : این طرح با شعار شهروند سالم ، شهروند آگاه ، شهروند مسئول ، توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل با هدف افزایش سطح سلامت و بهداشت شهروندان سالمند ( 60 ساله و بالاتر ) طی انجام انواع آزمایشات و تشخیص بیماریها به صورت رایگان در محل مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 امیرکلا در حال اجرا می باشد.

2- اجرای طرح غنچه های شهر : با توجه به اهمیت آموزش در سنین 3 تا 7 سال ، این واحد با اجرای طرح غنچه های شهر ، نسبت به انجام آموزش اصول شهروندی و مسئولیت های اجتماعی در مهد کودک های شهر اقدام نموده است که طی آن به کودکان این گروه سنی آموزش های مقدماتی مهارت های زندگی شهری و همکاری با شهرداری جهت حفظ محیط زیست و احیای فضاهای شهری داده شده است . ضمنا برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طرح غنچه های شهر و همایش های مربوطه از برنامه های آتی این واحد می باشد .

 

3- بازدید از جشنواره آموزش شهروندی در بوستان آزادگان تهران : طی حضور نماینده واحد آموزش شهروندی و مشارکتهای اجتماعی شهرداری امیرکلا در محل بوستان آزادگان تهران ، از کلیه فعالیتهای این جشنواره که از تاریخ 9 تیرماه سال جاری لغایت 9 مرداد با هدف آموزش ورزش ، آموزش و تفریح شهروندی برگزار شد بازدید شده و گزارش تهیه گردید.

 

4- طراحی و پخش بروشور آموزش اصول شهروندی در بخش ( ساماندهی معابر ) با موضوعیت سد معابر عمومی ، حفاظت از فضای سبزو زباله و ...


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد