تعداد دفعات بازدید : 3642 ماخذ : شهرداری
بازدید استاندار محترم مازندران از شرکت خوشه نشاء برنج روزبه


به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا ، استاندار محترم مازندران جناب آقای مهندس طاهائی روز پنج شنبه مورخ 9 آذرماه از شرکت خوشه نشاء برنج روزبه واقع در امیرکلا بازدید نمودند . این شرکت از اولین و معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید برنج فرآوری شده با کیفیت بالا و استاندارد می باشد .

 در این بازدید معاونین استاندار ، مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان مازندران ، ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان بابل ، فرماندار بابل آقای مهدوی ، بخشدار مرکزی بابل آقای سماکوش ، رئیس شورای شجاعیان و آقای محمد حاجی اسماعیلی شهردار امیرکلا  استاندار محترم مازندران را همراهی می کردند .

در این بازدید استاندار محترم مازندران و هیات همراه ضمن آشنائی با بخش های مختلف شرکت و روند تولید محصولات آن طی نشستی با مسئولین شرکت با مشکلات و موانع کار آشنا شده و در جریان روند کار قرار گرفتند . پس از پایان بازدید از این شرکت استاندار محترم و هیات همراه با خانواده شهید طالبیان در محله درزیکلا شیخ ملاقات نموده و از خانواده این شهید بزرگوار دلجوئی نمودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد