تعداد دفعات بازدید : 2838 ماخذ : شهرداری
قدردانی شهردارمحترم وشورای شهرامیرکلا از مخترع جوان امیرکلایی


قدردانی شهردارمحترم وشورای شهرامیرکلا از مخترع جوان امیرکلایی

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا، درپی کسب مدال نقره مسابقات جهانی مخترعین جوان (IENA) توسط مخترع جوان امیرکلایی جناب آقای عیسی آقاداداشی درقسمت الکترونیک و مکانیک که اخیرا درکشورآلمان برگزارگردید، شهردارمحترم امیرکلا جناب آقای حاجی اسماعیلی و اعضای شورای شهرامیرکلا از این مخترع صاحب نام با اعطای لوح تقدیر و سکه و حضوردر جمع خانواده محترمشان قدردانی نمودند.

مخترع جوان امیرکلایی که موفق به اختراع پریز هوشمند سیار شده است با کسب این رتبه بین المللی نام خود رادرکتاب دانشمندان بزرگ سال  2012) IENA نمایشگاه اختراعات جدید درکشورآلمان ( به ثبت رسانیده و باعث  سربلندی نام ایران و همچنین افتخار شهر امیرکلا شده است.

 شهردارمحترم امیرکلا با آرزوی توفیقات روزافزون برای این جوان که مایه افتخار شهر امیرکلا گردیده اند و با تشکر از خانواده محترمشان ، خاطرنشان نمودند که در راه رسیدن به قلل رفیع افتخارات علمی برای این جوان جویای نام شهرداری و شورای شهرامیرکلا  از هیچ کمکی مضایقه ننمایند.

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد