تعداد دفعات بازدید : 2791 ماخذ : شهرداری
خرید مینی بوس ، تانکر و خودروی کاویان


خبر مورخ 17/6/89 :

 به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا یکدستگاه خودروی کاویان با هدف حمل زباله شهری و خدمت رسانی به شهروندان عزیز امیرکلایی با صرف مبلغ 000/000/260 ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری خریداری گردید . امید می رود با روند افزایشی تعداد خودروهای خدماتی ، شهرداری بتواند خدمات بهتر ، سریعتر و بهنگام تری را به شهروندان محترم امیرکلایی ارائه نماید . 

خبر مورخ 6/6/89 :

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا ، با پیگیریهای مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر یکدستگاه تانکربا استفاده از منابع مالی داخلی شهرداری به قیمت 000/000/400 ریال جهت استفاده در آبدهی فضای سبز و مصارف عمرانی خریداری گردید .قابل ذکر است که همه ساله با توجه به فصل گرم و کم باران تابستان و لزوم حفظ فضای سبز شهری با کمک آبدهی منظم کمبود امکانات آبرسانی احساس می گردید که خوشبختانه با خرید این تانکر این مشکلات تا حدود زیادی رفع خواهد گردید .

 

خبر مورخ 28/04/89 :

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا و با پیگیریهای مجدانه شهردار امیرکلا جهت رفاه حال شهروندان محترم یکدستگاه مینی بوس زامیاد ایویکو با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهری امیرکلا اضافه گردید .

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد