تعداد دفعات بازدید : 2519 ماخذ : شهرداری
مراسم ویژه روزجهانی کودک


مراسم ویژه روزجهانی کودک

به گزارش روابط عومی شهرداری امیرکلا ، امسال هم همچون 2 سال گذشته این شهرداری در روز کودک برنامه ویژه ای را برگزار نمود.

مسئول آموزش شهروندی شهرداری امیرکلا عنوان کرد جشنواره امسال که با حضور کودکان و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها با مشارکت مهد کودک سرزمین شادی هابرگزار شد ، در واقع ارتقا, رابطه دو نسل دیروز و امروز بود .

در این مراسم ورزش صبحگاهی ،ایستگاه تغذیه سالم ،کارگاه نقاشی کودک و سالمند ،کارگاه سفال کودک و سالمند،قصه گویی ، موسیقی و بازی های بومی و میدانی برای کودکان و سالمندان به اجرا درآمد .

شهردار محترم امیرکلا مهندس سید مرتضی شفیعی ضمن تقدیر از مشارکت و حضور مردم  تاکید کرد احترام به حقوق کودکان در شهر حقیقتا احترام به سه نسل گذشته ، حال و آینده می باشد وی ایجاد پیوند ناگسستنی میان کودکان دیروز و کودکان امروز می تواند نقش مهمی در انتقال فرهنگ ها داشته باشد همچنین اظهار امیدواری کرد که فضای شهری  باید به گونه ای باشد که کودکان هم در آن احساس امنیت و آسایش کنند.

این مراسم با اهدای جوایز ی به کودکان و تقدیر از شهروندان ارشد (سالمندان) توسط ریاست محترم شورای اسلامی شهر جناب آقای رضا سلیمانی به پایان رسید. 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد