تعداد دفعات بازدید : 2601 ماخذ : شهرداری
طرح تدوین تاریخ شهر امیرکلا


 
در این جلسه پژوهشگران و محققان علوم تاریخی و اجتماعی و دوستداران فرهنگ و ادب استان مازندران در نشستی دور هم آمدند تا اولین سنگ بناهای تدوین کتاب تحول تاریخی امیرکلا را بگذارند. حضور چهره های آشنایی همچون شهرام قلی پور گودرزی یوسف الهی دکتر حسن شجاعی و کاظم آل رضا در این نشست  نشان از  جدیت این تیم فرهنگی برای حصول نتیجه بود. در کنار این پژوهشگران همچون همیشه علاقه مندان و نمایندگان نهاد های مردمی فعال در سطح شهر امیرکلا حضور داشتند آقایان سعید غلامی نتاج امیری علی اکبر صادقیان- علی قائمی- مسعود هادیان- مرتضی حسین زاده کاسمانی- خانم ها زهرا شفیع زاده معراج نورزاده- مریم شکری- مایده غلامی نتاج- وحیده و وجیهه مرتضوی شرکت داشتند.
 خانم خلیلیان مسئول امور شهروندی و مشارکت های اجتماعی شهرداری امیرکلا به نمایندگی از شهردار امیرکلا ضمن تشکر از حرکات فرهنگی و اجتماعی خود جوش توسط شهروندان امیرکلایی در سطح شهر خاطر نشان کرد حمایت شهرداری و همکاری در این امور از جمله وظایف شهرداری می باشد که امروز در امیرکلا مفتخریم با حضور شهروندان فرهیخته این وظیفه به نحو شایسته در حال انجام می باشد و شهرداری قطعا در جهت تدوین چنین کتاب ارزشمندی از هیچ کوششی در حد بضاعت مجموعه فرو گذار نخواهد کرد همچنین اظهار امیدواری کرد که حاصل تلاش گروهی این مجموعه، کتابی در خور و شایسته شهر امیرکلا و استان مازندران باشد. 
 
 
 
 
 
سایت کانون امیرکلا پژوهی :     http://amirkalahistory.persianblog.ir

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد