تعداد دفعات بازدید : 1502 ماخذ : شهرداری
احداث بیمارستان تامین اجتماعی در امیرکلا طی جلسه ای قطعی شد


 
در مورخ 92/10/25 چهارشنبه طبق دعوت قبلی حجت السلام و المسلیمن ناصری نماینده محترم مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، دکتر خورشیدی مدیریت درمان استان، آقای محمودی مدیر کل تامین اجتماعی استان و ورثه مرحوم حاج قربان اشرفی و دیگر مدعوین در دفتر شهردار امیرکلا در ساعت 9 صبح تشکیل شد.
در ابتدای جلسه آقای سلیمانی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم توضیحاتی در خصوص زمین اهدایی خانواده محترم مرحوم حاج قربان اشرفی جهت احداث درمانگاه و اداره تامین اجتماعی و نمازخانه ارایه نمودند.
سپس جناب آقای ناصری هم نکاتی در خصوص اهمیت موضوع و اینکه انجام احداثی تامین اجتماعی و درمانگاه کار بسیار خدا پسندانه می باشد و از اینکه مراحل درخواست و مصوبه از طریق آقای دکتر نوربخش مدیر عامل تامین اجتماعی کشور انجام شد و تشکر از همه مدعوین داشته اند و درخواست نمودند که هرچه سریعتر نسبت به ساخت مکان مذکور اقدام شود.
آقای محمودی مدیر عامل تامین اجتماعی استان هم ضمن قبول احداث ساختمان اداری در مکان مذکور و فضای مورد نظر را مناسب این کار دانسته اند.
جناب آقای خورشیدی هم با توجه به مصوبه ساخت درمانگاه از تهران نکاتی را در خصوص احداث درمانگاه بیان داشته با ساخت درمانگاه و نمازخانه در این مکان موافقت نمودند.
در پایان مهندس شفیعی در مورد صورتجلسه تفاهم و اجرای این پروژه طی دو سال جهت انجام مراحل قانونی و ساحت اشاره داشتند.
 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد