تعداد دفعات بازدید : 2075 ماخذ : شهرداری
برگزاری جشنواره تخم مرغ رنگی در آستانه نوروز


شهرداری امیرکلا و مهد کودک دنیای کودکانه، در استقبال از نوروز، صبح روز جمعه مورخ 23 اسفند 92 جشنواره تخم مرغ رنگی را برگزار کردند.
در این جشنواره که با حضور شهردار امیرکلا و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا برگزار شد، کودکان با نقاشی بر روی تخم مرغ های سفالی، یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای خود رقم زدند.
شهردار امیرکلا ضمن ابراز خرسندی از حضور بی نظیر کودکان و شهروندان امیرکلایی از این همراهی قدردانی نموده و یادآور شد که سبزه و تخم مرغ رنگی در سفره هفت سین نشان رویش و زایش است، به همین جهت می توان با برگزاری چنین مراسماتی این مفهوم را در آغاز سال جاودانه کرد.
 
وی همچنین از تلاش های مجدانه پرسنل شهرداری و مهد کودک دنیای کودکانه جهت برگزاری این جشنواره تشکر نموده و به منتخبین نقاشی روی تخم مرغ رنگی جوایزی اعطا نمود.

مهندس شفیعی در ادامه هدف از اجرای این برنامه را احیای فرهنگ ملی در پیشواز از بهار، ایجاد نشاط عمومی، ترویج و تحکیم روحیه فعالیت های مشارکتی دانست و ضمن تاکید بر رعایت شئونات ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در مراسم نوروزی، برای کلیه شهروندان آروزی سلامت و سعادت نمود.                  

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد