تعداد دفعات بازدید : 1695 ماخذ : شهرداری
برگزاری آخرین جلسه هیات رزمندگان امیرکلا در سال 1392


 روز یکشنبه مورخ 25 اسفند 92 جلسه پایانی هیات رزمندگان شهر امیرکلا با ریاست حجت الاسلام و المسلمین شکریان و با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر در محل حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) امیرکلا برگزار گردید.

در ابتدا آقای ولیان به عنوان دبیر جلسه به ارایه گزارش فعالیت های یک ساله هیات رزمندگان که شامل برگزاری اردوهای کوه پیمایی، اجرای مراسم پرفیض دعای ندبه، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و . . .  بود پرداختند.
در ادامه آقای رضا سلیمانی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) نکاتی را جهت تقویت مسائل دینی و مذهبی و اجتماعی توسط هیات رزمندگان پیشنهاد نمودند.
در پایان سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط این هیات تبیین جایگاه تعامل هیات رزمندگان با مدیریت شهری جهت ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهروندان در شهر امیرکلا پرداخت و اظهار امیدواری کرد در سال جدید این همکاری به صورت هدفمند و پایدار صورت پذیرد وی همچنین پس از شنیدن پیشنهادات سایر اعضا، جهت حمایت از طرح های این هیات اعلام آمادگی کرده و با تاکید بر برگزاری مراسم ایام فاطمیه به طور شایسته و بایسته سالی توام با سلامت و بهروزی آرزو نمودند.
 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد