تعداد دفعات بازدید : 1730 ماخذ : شهرداری
دیدار نوروزی با همکاران بازنشسته شهرداری امیرکلا


 دیدار نوروزی با همکاران بازنشسته شهرداری امیرکلا

با ابتکار شهردار و همراهی اعضاء شورای اسلامی شهر از 10 نفر از بازنشستگان شهرداری دیدار به عمل آمده و اززحمات و خدمات آنان در سالهای حضور در شهرداری و خدمات رسانی به شهروندان تجلیل به عمل آمد.

طی این دیدارها که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 6 و 7 فروردین با حضور شهردار و ریاست و اعضاء شورای اسلامی شهر امیرکلا در منازل این افراد انجام شد ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ایام فاطمیه،اززحمات و تلاش های چندین ساله این عزیزان قدر دانی گردید. مهندس سید مرتضی شفیعی شهردارامیرکلا که این دیدارها را تدارک دید افزود،پاسداشت خدمات همکاران بازنشسته و پیشکسوت شهرداری از وظایف ما بوده و در طول سال و به مناسبت های مختلف ادامه خواهد داشت. وی بیان داشت نیت ما از این حرکت که با همکاری و همیاری اعضاء محترم شورای شهر همراه بود، ضمن اجرای سنت حسنه صله رحم،دیدوبازدید نوروزی و تأکید بر این نکته که مدیریت شهری ضمن ارج نهادن به زحمات گذشتگان و پیشکسوتان شهرداری ، به یاد آنان بوده و از تجربیات ارزنده آنان در مجموعه شهرداری جهت پیشبرد امورات استفاده خواهد نمود شدوکسوت بازنشستگی هرگز عامل جدایی این عزیزان با شهرداری نمی باشد، بوده است.

همچنین بکارگیری تجربیات گذشته را ضمانت موفقیت در برنامه های آتی دانست و از این رو ارتباط بازنشستگان شهرداری با مدیریت شهری را راهکار مناسبی برای پیوند تجربه،تعهدو تخصص یاد کرد. شهردار امیرکلا در ادامه بیان داشت ما در طول سال جدیدعلاوه بر اجرای پروژه های متفاوت عمرانی ، خدماتی و زیبا سازی باتوجه به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی »و تأکید معظم له به مقوله فرهنگ با عزم و اراده جهادی، برنامه های متفاوت فرهنگی را نیز به اجراء درآورده که از همه اقشار مردم عزیز خصوصا" علما، دانشگاهیان ،تحصیل کردگان و هیئت های مختلف مذهبی وگروههای مردم نهاد دعوت به عمل می آوریم تا برنامه های مختلف فرهنگی خود را به شهرداری و شورای اسلامی شهر ارائه تا پس از جمع بندی نهایی جهت استفاده شهروندان به اجرا درآورده شود.

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد