تعداد دفعات بازدید : 1418 ماخذ : شهرداری
انصراف شهردار و معاونت شهرداری امیرکلا از دریافت یارانه


  با عنایت به تأکیدات ریاست محترم جمهور و نیز درجهت اجرای منویات علمای عظام و کمک به دولت، شهردار و معاونت شهرداری امیرکلا از دریافت یارانه انصراف دادند.

مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا دراین زمینه عنوان داشت باتوجه به اینکه مقام عظمی ولایت و رهبری سال جدید را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم و اراده جهادی نامگذاری کرده اند و دولت نیز در زمینه اقتصاد با مشکلات عدیده روبرو می باشد
لذا درجهت هدایت درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه به بخش های کشاورزی و صنعت و نیز بهداشت و درمان ، بنده به اتفاق آقای مهندس صیادیان معاونت محترم شهرداری از دریافت یارانه انصراف داده و علیرغم اینکه اکثریت همکاران خدوم بنده در مجموعه شهرداری از اقشار متوسط و آسیب پذیر جامعه می باشند ولی امیدوارم این حرکت انگیزه و زمینه ای باشد برای انصراف مدیران و همکارانی که از لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی قرار دارند.
 وی در پایان از رؤسای ادارات و شهروندان محترم شهر امیرکلا درخواست نمود با انصراف از دریافت یارانه نقدی دولت تدبیر امید را درجهت اجرای درست طرح هدفمندی یارانه ها یاری رسان باشند تا انشاءا... با عزم و اراده جهادی مسئولین روز به روز شاهد پیشرفت های اقتصادی در همه زمینه ها در کشور عزیزمان باشیم.

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد