تعداد دفعات بازدید : 1843 ماخذ : شهرداری
اولین جلسه هم اندیشی مسئولین ادارات و نهادهای شهر امیرکلا


در پی دعوت شهردار و شورای اسلامی شهر امیرکلا و در راستای بهره گیری از تجربیات مدیران دستگاههای مختلف و شناسایی نیازها و رفع نواقص موجود جهت نیل به هدف مدیریت جامع و یکپارچه شهری ، اولین جلسه هم اندیشی مسئولین ( رؤسای )ادارات و نهادهای شهر امیرکلا به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا صبح روز شنبه مورخ 93/1/23 در مکان تالار اجتماعات رستوران پدربزرگ برگزار گردید . دراین جلسه که پس از تلاوت کلام اله مجید با خوش آمدگویی آقای رضا سلیمانی ریاست محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا و آقای سید مرتضی شفیعی شهردار محترم امیرکلا آغاز گردید، ضمن معرفی حاضرین با سخنرانی آقای غلامرضا سماکوش بخشدار محترم مرکزی شهرستان بابل و تأکید ایشان بر استمرار اینگونه جلسات در طول سال ادامه یافت .
سپس آقای  رجب ملایی رئیسی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل مطالبی درخصوص اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ، زیرساختها و نیازمندیهای شهر امیرکلا از جمله عمران شهری ، فاضلاب شهری ، طرح جامع حریم شهر ، احداث ساختمان جدید بیمارستان 200 تختخوابی بابل کلینیک در کمربندی امیرکلا ، ارتقاء سطوح دستگاهها و سازمانهای دولتی و تأسیس بخشداری در امیرکلا بیاناتی ابراز نمودند سپس برخی از حاضرین درجلسه نقطه نظرات خود را پیرامون این نشست و مشکلات ادارات و دستگاه های مربوطه خود را بیان و راهکارهای اجرایی آن را عنوان داشتند .
در ادامه این نشست نیز مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار ضمن تقدیر مجدد از حضور فعال مسئولین و مدعوین محترم درجلسه، عنوان داشت مسئولیت مدیریت شهری بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده و رؤسای ادارات محترم می بایست قبل از هرگونه عملیات عمرانی ضمن هماهنگی و مکاتبه با شهرداری مجوزهای لازم را اخذ نمایند.
وی همچنین درخصوص تعامل بیشتر ادارات مختلف در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید نموده و اظهار داشت شهرداری به عنوان دستگاه اجرایی و خدمات رسان به عموم شهروندان نیازمند همکاری همه دستگاهها و ادارات و نهادهای شهر و شهرستان می باشد .
سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ناصری نماینده محترم مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ایراد سخن فرموده و اظهار داشتند پیگیریهای رفع مشکلات و معضلات شهر امیرکلا و شهرستان بابل به جد در دستورکار بنده بوده ودرزمینه تأسیس بخشداری نیز از طریق استانداری و وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری در حال پیگیری هستم تا این خواسته بحق مردم شریف امیرکلا با توجه به جمعیت 50 هزار نفری منطقه و وسعت قابل ملاحظه آن تحقق یابد . همچنین درجهت ایجاد ناحیه صنعتی نیز قطعه زمینی بمساحت 17-16 هکتار در منطقه در نظر گرفته شد که درحال رایزنی درجهت رفع مشکلات حقوقی آن زمین بوده تا انشاءا... شاهد ایجاد ناحیه صنعتی و اشتغال زایی برای جوانان این منطقه در آینده ای نزدیک باشیم . وی افزود در زمینه تأسیس جایگاه جدید CNG و همچنین جایگاههای عرضه بنزین بصورت محدود ( دوپمپه) نشستی را با وزیر محترم نفت ( آقای مهندس زنگنه ) داشته ایم که دستور اجرایی شدن آنرا ذیل درخواست کتبی ما ارائه نمودند و امیدواریمشهرداری امیرکلا بعنوان متولی این امر بعنوان اولین مجری چنین خدمات رسانی درکل کشور پیگیر اجرایی شدن دستور وزیر محترم بوده وبنده نیز بعنوان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تلاش خود را انجام خواهم داد.
در زمینه رفع معضل فاضلاب شهری نیز باتوجه به اینکه در زمان طرح مزبور شهرهای امیرکلا و بابل در یک طرح گنجانیده شده بود، لذا پیگیر آن هستیم تا درجهت تکمیل و توسعه آن در شهر امیرکلا نیز اقداماتی صورت پذیرفته و این معضل اساسی شهر مرتفع گردد.
این جلسه درساعت 15/11 با تشکر مجدد شهردار از حاضرین با ذکر صلوات خاتمه پذیرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد