تعداد دفعات بازدید : 1200 ماخذ : شهرداری
زنگ سلامت در شهر امیرکلا به صدا درآمد


 امسال همزمان با آغاز هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) شهرداری امیرکلا طی اقدامی با نواختن زنگ سلامت در مدارس شهر، ورود مدیریت شهری به حوزه سلامت شهروندان را رسما اعلام نمود.

طی این مراسم که صبح روز دوشنبه مورخ 1/2/93 راس ساعت 10 صبح انجام شد، مهندس شفیعی شهردار امیرکلا به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول روابط عمومی و آموزش شهروندی شهرداری با حضور در دبیرستان شفیع زاده امیرکلا و نواختن زنگ سلامت، آغاز این هفته را به مدیران سلامت تبریک گفته و از دانش آموزان به عنوان مهمترین و موثرترین قشری یاد کرد که می توانند با رعایت و اشاعه فرهنگ سلامت، سفیران مناسبی در شهر باشند.
آقای محسن قائمی، مشاور بهداشت و درمان فرماندار شهرستان بابل و عضو شورای اسلامی شهر امیرکلا ضمن گرامیداشت این هفته طی سخنانی به اهمیت بهداشت روان در کنار بهداشت جسم پرداخت. همچنین تعالیم دین مبین اسلام را بهترین الگوی بهداشت و سلامت در راستای شعار جهانی امسال که یک عمر سلامت با خود مراقبتی می باشد دانست.
مراسم با توزیع بروشورهای آموزشی میان دانش آموزان و اعلام شعار جهانی هفته بهداشت به پایان رسید.
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد