تعداد دفعات بازدید : 2200 ماخذ : شهرداری
تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری امیرکلا و اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده شهر


به مناسبت خجسته سالروز میلاد سراسر نور و رحمت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از بانوان شاغل در شهرداری امیرکلا و اعضای کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی با اعطای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد
در این مراسم که با حضور شهردار امیرکلا ،  اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونت  و برخی از مسئولین واحد های شهرداری و نیز یکی از بازنشستگان شهرداری جناب آقای سید ابراهیم احسان پور حضور داشتند،
آقای سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و ولادت معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) و همچنین هفته سلامت به بانوان حاضر در مراسم و تقدیر و تشکر از زحمات آنها در فعالیت های شهری، با تاکید بر نقش پر رنگ زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی بالاخص پس از انقلاب در راستای توسعه کشور افزود تمام این پیشرفت ها با رعایت ارزشهای اسلامی و بهره مندی از الگوی سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) محقق شده است.
سید مرتضی شفیعی اظهار داشت: نگاه اسلام به مسائل مربوط به مرد و زن غیر رقابتی است و زن و مرد را مکمل یکدیگر می داند که با وجود ظرفیت های متفاوت از شرایط و حقوق اجتماعی برابر و یکسانی برخورد دار هستند. بنابراین حضور زنان در مدیریت شهری امیرکلا نیز همچون مردان می تواند پررنگ، موثر و کارگشا باشد.
وی در ادامه از همراهی خواهران فعال شهر امیرکلا در برگزاری مراسم گوناگون و مشارکتی در طول سال گذشته خصوصا" از مشارکت مدیریت مهد کودک دنیای کودکانه سرکار خانم طالبی در برپایی جشنواره تخم مرغ های رنگی که مورد استقبال شهروندان واقع شد قدردانی نمود و آمادگی همکاری و حمایت از برنامه های بانوان در سطح شهر را مجددا اعلام کرد. وی در پایان از احداث پارک ویژه بانوان در شهر امیرکلا به عنوان هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر در پایان سال 93 به خواهران و مادران امیرکلایی خبر داد و افزود انشاءا... با اجرای این پروژه قسمتی از دین خود را نسبت به خواهران غیور این شهر ادا نماییم.
رضا سلیمانی رییس شورای اسلامی شهر نیز با سخنانی از مقام زن و مادر تجلیل نمود و با بیان ویژگی های حضرت زهرا (س) در زندگی مشترک خود با امیرالمومنین، در تربیت فرزندان و همچنین در عرصه های اجتماعی آن دوران اظهار امیدواری کرد با الگو قرار دادن این اسوه خوبی ها بتوان به جایگاه حقیقی زنان پی برد.
در ادامه جناب آقای سید ابراهیم احسان پور از اساتید حوزه و دانشگاه و پیشکسوت و بازنشسته شهرداری امیرکلا به عنوان سخنران مراسم در مدح و ثنای فخر نسوان و بی بی عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بیاناتی را مبذول داشته و اظهار فرمودند: فاطمه نور چشم همه است او مظهر خلقت و نور نبوت و جان ولایت می باشد فلذا بر زنان مسلمان ماست که با تأسی از آن بزرگ بانوی اسلام و کوثر قرآن بر اوزان معنوی خود افزوده تا رهروی صادق برآن مولود خجسته و بانوی شایسته و برجسته شود وی در پایان با قرائت شعر ذیل تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر خصوصا شهردار امیرکلا سخنان خود را به اتمام رساند.
عالم صدف است و فاطمه گوهر او
گیتی عرض است و فاطمه جوهر او
برفضل و شرافتش همین بس که زخلق
احمد پدر است و مرتضی شوهر او
در ادامه سرکار خانم احدی نژاد عضو شورای اسلامی شهر و مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر درجهت برپایی این مراسم باشکوه و توصیه بانوان در تاسی از سیره عملی خانم زهرا (س) سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین نمایند.

پایان بخش مراسم اهداء لوح تقدیر و هدیه به کلیه پرسنل شاغل در شهردرای و نیز اعضاء کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر و پذیرایی به صرف نهار خاتمه یافت.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد