تعداد دفعات بازدید : 1528 ماخذ : شهرداری
بازدید از بیمارستان کودکان امیرکلا به مناسبت هفته سلامت


در دومین روز از هفته سلامت، شهردار امیرکلا به اتفاق ریاست و اعضاء شورای اسلامی شهر در صبح روز سه شنبه 2/2/93 ضمن حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا و عیادت از کودکان بستری شده در بیمارستان ، از بخش های مختلف بازدید و با مسئولان و کادر پزشکی این بیمارستان گفتگو نمودند.
مهندس شفیعی شهردار به اتفاق همراهان ضمن گفتگو با کودکان بستری، از آنان دلجویی و از خدای متعال برای آنها شفای عاجل آرزو نموده و هدایایی نیز به آنها تقدیم نمودند.
وی همچنین ارتقای سلامت و بهداشت شهروندان را از مهمترین برنامه های شهردای و شورای اسلامی خواند وگفت: هفته سلامت بهانه ای است برای تقدیر از زحمتکشان این عرصه اما در واقع باهمت مدیران سلامت در شهر می توانیم به داشتن شهروندانی تندرست و محیطی سالم امیدوار بوده و رسالت مدیران شهری را در عرصه فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید انجام دهیم.

در حاشیه این دیدار نیز مسئولین بیمارستان ضمن قدردانی از حضور شهردار و شورای اسلامی شهر، به بیان مشکلات و کاستی های بیمارستان پرداختند و اظهار امیدواری کردند با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار، روند حل این مشکلات تسریع گردد. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد