تعداد دفعات بازدید : 1754 ماخذ : شهرداری
اولین همایش تغذیه سالم، شهروند سالم


عصر دومین روز از هفته سلامت 2/2/93 اولین همایش "تغذیه سالم، شهروند سالم" با همکاری شهرداری امیرکلا، درمانگاه زاهد پاشا و انجمن دیابت بابل در سالن کتابخانه عمومی شهر امیرکلا برگزار شد.
دراین مراسم که با استقبال باشکوه شهروندان ومسئولین همراه بود مهندس شفیعی شهردار امیرکلا هدف از این همایش را ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای آگاهی بهداشتی شهروندان و عرصه ورود شهرداری به آموزش های بهداشتی در شهر دانست.وی  همچنین با بیان این نکته که ارتقای سطح آگاهی شهروندان در این حوزه می تواند به کاهش آسیب های جسمانی، اجتماعی و روانی شهروندان کمک کند و در نتیجه شهروندان سالم در ایجاد مدیریت پایدار شهری بسیار موثر بوده و از کلیه ارگان های مشارکت کننده در اجرای این طرح قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد این طرح شروع مناسبی برای ورود مدیریت شهری در بهداشت و درمان به عنوان همراه سازمان های مرتبط و در حمایت آنها باشد.
پروفسور جعفریان سخنران این همایش که دکترای تغذیه از کشور سویس هستند طی سخنانی به بیان نقش تغذیه در سلامت جسم و روان انسان پرداخت و در پایان همایش ضمن پاسخگویی سوالات شهروندان از دست اندرکاران این برنامه قدردانی کرد.

مراسم با اهدای لوح سپاس به پروفسور توسط مقامات شهری امیرکلا پایان یافت.  

 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد