تعداد دفعات بازدید : 1796 ماخذ : شهرداری
بازدید از مرکز نگهداری معلولین ایثار شفیع زاده


سومین روز از هفته سلامت در شهر امیرکلا، با بازدید از مرکز نگهداری معلولین ایثار شفیع زاده آغاز شد.
مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا در معیت ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون شهردار ومدیران ومسئولین واحدهای شهرداری در مرکز نگهداری معلولین ایثار شفیع زاده حضور و ضمن برگزاری نشستی با مسئولین مرکز و خیر گرامی آقای رضا شفیع زاده، از معلولین عیادت نمودند.
مهندس شفیعی شهردار امیرکلا هدف از این بازدید که در ادامه برنامه های هفته سلامت در شهر امیرکلا توسط شهرداری بود آگاهی مدیران شهری از شرایط این مرکز و تبیین نقش اینگونه مراکز در اشاعه فرهنگ خود مراقبتی، همچنین قدردانی از مدیران سلامت، بالاخص این مرکز که از جمله بهترین مراکز استان می باشد عنوان کرد.
وی همچنین وجود این مرکز با امکانات مناسب در شهر امیرکلا را یک افتخار دانستند و از کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش مجموعه قدردانی نمودند. و از مسئولین واحدهای شهرداری خواست ضمن بررسی نیازمندی های این مرکز در حد توان شهرداری نسبت به رفع آنان اقدام نماید.
مدیریت محترم مرکز جناب  آقای قریشی نیز با بیان مشکلات و مسائل مربوط به نگهداری معلولین از شهردای و شورای اسلامی شهر قدردانی نمود و خواهان حمایت بیشتر از آن مرکز شد.
 در پایان ضمن بازدید از کل مجموعه و اهدای هدیه و گل به معلولین و پرسنل این مرکز توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلسه به اتمام رسید.

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد