تعداد دفعات بازدید : 1641 ماخذ : شهرداری
نشست معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان بابل با شهردار واعضای محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا


در آستانه فرارسیدن روز شوراها جناب آقای مهندس رجب ملایی رئیسی، معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان بابل ضمن حضور در دفتر شورای اسلامی شهر مشکلات شهر امیرکلا را بررسی و از نزدیک در جریان نیازمندیها و روند اجرای کارهای شهر قرار گرفت .
در این نشست که عصر روز یکشنبه مورخ 7/2/93 در محل شورای اسلامی شهر وبا حضور شهردار وکلیه اعضای شورای اسلامی برگزار گردید شهردار وریاست محترم شورای اسلامی شهر وکلیه اعضا ضمن عرض خیر مقدم به فرماندار محترم مشکلات ونیازمندیهای اساسی شهر را بیان داشته وفرماندار محترم نیز قول پیگیری در جهت رفع آنها دادند .
مهندس ملایی فرماندار محترم نیز در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه شورای اسلامی شهر وشهرداری که با تعامل واجرای کامل قوانین کمترین مشکل را در سطح شهرستان داشته اند ، درخصوص اهمیت اجرای طرح  سامانه پایش تصویری شهرستان و خصوصا شهر امیرکلا مطالبی را بیان داشته و از شهرداری و شورای شهر درخواست نموده اند با کمک ومساعدت مالی خود اقدام عملی در جهت اجرای این طرح که تاثیر زیادی در برقراری امنیت سطح شهر واجرای نظم و انضباط عمومی در بین شهروندان دارد، مسئولین مربوطه را یاری رسان باشند.
وی همچنین افزود درجهت توزیع تخصیص اعتبارات استان وشهرستان خصوصا  در زمینه  اعتبارات تملک دارایی قطعا با نشست مشترک با شهرداران 7 شهر این شهرستان بر  مبنای اولویت بندی و اهمیت ونیازمندی های هر شهر این اعتبارات تخصیصی خواهند یافت که در آن راستا شهر امیرکلا با توجه به موقعیت آن وپروژه های در دست اقدام بصورت ویژه مد نظر قرار خواهند گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد