تعداد دفعات بازدید : 1687 ماخذ : شهرداری
بازدید حضرت حجت السلام والمسلمین ناصری نماینده محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا


به مناسبت فرارسیدن روز شورا ها ، حضرت حجت السلام ولمسلمین حاج آقا ناصری نماینده محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در شورای اسلامی شهر و شهرداری امیرکلا و بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب شهری به مسئولین و پرسنل واحدهای شهرداری ، این روز را گرامی داشتند.
این بازدید که به اتفاق اعضای محترم شورای اسلامی شهر در روز دوشنبه مورخ 8/2/92 انجام شد، دلگرمی مسئولین و پرسنل شهرداری درجهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان را در پی داشت. حاج آقا ناصری نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و زحمات شورای اسلامی شهر و شهرداری ظرف چند ماه اخیر در جهت بهسازی فضای سبزو زیبا سازی محیط شهری، توصیه هایی در زمینه تسریع در امور مربوط به شهروندان و ارباب رجوع ها و نیز اجرای سریع و صحیح پروژه های فنی و شهرسازی در سطح شهر را بیان فرمودند.
در ادامه حاج آقا ناصری به اتفاق ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از تعدادی ادارات امیرکلا بازدید به عمل آورند.
 
 
 
 
 
 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد