تعداد دفعات بازدید : 1664 ماخذ : شهرداری
آموزش خدمات شهرداری برای نونهالان شهر امیرکلا


 

آموزش خدمات شهرداری برای نونهالان شهر امیرکلا
 
به مناسبت هفته مشاغل ودرجهت آشنایی نونهالان و نوگلان شهر امیرکلا با وظایف شهرداری خصوصا"  در زمینه خدمات شهری با همت مدیریت مهد کودک دنیای کودکانه شهر امیرکلا و با همکاری شهرداری، برنامه آموزشی توسط یکی از همکاران شهرداری و باحضور نونهالان درآن مهد کودک به اجرا درآمد.
دراین برنامه که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان همراه بود نحوه تفکیک زباله از مبداء و ضرورت نظافت شهر و تمیز نگه داشتن فضاهای شهری خصوصا" فضاهای عمومیو پارک ها آموزش عملی به اجرا درآمد.
مهندس سید مرتضی شفیعی در حاشیه این برنامه افزود از آنجائیکه مدیریت پسماند و نظافت شهری نیازمند فرهنگ سازی عمومی وآموزش شهروندان بود که این موضوع می بایست از رده های مختلف سنی خصوصا" سنین پایین به اجراء درآید. و درآن راستا به بهانه هفته مشاغل و با مشارکت و همکرای آموزش چهره به چهره نوگلان شهر این برنامه مفرح آموزشی به اجرا درآمد که جای دارد از همکاری سرکارخانم طالبی مدیریت محترم این مهد کودک سپاسگزاری نمایم و اعلام دارم که شهرداری آمادگی همکاری با کلیه نهادها و مدارس و تشکل های مردم نهاد درجهت آموزش شهروندی را دارد.
همچنین خانم طالبی نیز در این زمینه با اشاره به آموزش های مختلف انجام شده به کودکان و نوجوانان در مهدک کودک دنیای کودکانه در مناسبت های مختلف ، آشنایی این عزیزان با بحث نظافت شهری را بسیار ضروری دانست و افزود آموزش کودکان از سنین پایین باعث رونق دو ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و نظافت اجتماعی در سطح شهر و خانه و خانواده خواهد شد که باهماهنگی به عمل آمده با شهرداری محترم امیرکلا این برنامه باخوبی و بصورت شاد و مفرح در مهدکودک دنیای کودکانه به اجرا درآمد که جا دارد از شهردار محترم و همکاران خدمات شهری و خصوصا" آقای بلبل امیری تشکر و قدردانی نمایم.


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد