تعداد دفعات بازدید : 2716 ماخذ : شهرداری
برگزاری آئین گرامیداشت روز شوراها ، روز جهانی کاروکارگر و هفته معلم در شهرداری امیرکلا


 
 
به مناسبت گرامیداشت 9 اردیبهشت روز شوراها ویازده اردیبهشت ، روز جهانی کار وکارگر و همچنین هفته گرامیداشت مقام عظمای معلم ، مراسمی از سوی شهرداری وشورای اسلامی شهر امیرکلا درمحل سالن اجتماعات کتابخانه شهر در روز پنج شنبه مورخ 11/2/93 با حضور مسئولین ادارات ونهادها ، امام جمعه محترم شهر امیرکلا ، شهردار واعضاء شورای اسلامی شهر ، حضرت حجت الاسلام ناصری نماینده محترم مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ، تعدادی از معلمین وپیشکسوتان عرصه فرهنگ ودانش شهر وهمچنین کارگران شاغل رسته های مختلف اداری ، فنی ومهندسی وخدمات شهری شهرداری به همراه خانواده های محترمشان حضور داشته اند، از 7 نفر از اعضاءٍ شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و همچنین از 23 نفر از کارگران نمونه رسته های مختلف شهرداری ونیز 8 نفر از معلمین پیشکسوت وبازنشسته سالهای دور با اهداء لوح تقدیر وهدیه تجلیل به عمل آمد.
این مراسم که در محل سالن اجتماعات کتابخانه شهر وبا اجرای هنرمند توانای صدای مازندران جناب آقای کریم سلمانپور همراه بود ، با تلاوت آیات کلام اله مجید وپخش سرود ملی آغاز گردید . در ادامه نیز مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار و میزبان این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حاضرین وگرامیداشت ایام مختلف هفته گذشته وتقارن آن با میلاد حضرت امام محمد باقر (ع) افزود « هدف از برگزاری این مراسم علاوه بر میلاد مسعود آن امام همام، تجلیل از خادمان مردم شریف امیرکلا در شورای اسلامی شهر بود که به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای شهر وروستا حسب وظیفه و به نمایندگی از مردم ولایتمدار امیرکلا انجام میشود . البته لازم به ذکر است که اعضاء محترم شورای اسلامی شهر متفق القول از قبول هدیه در نظر گرفته برای ایشان از سوی شهرداری خودداری نموده و به بنده تاکید داشته اند که هزینه مربوط به هدیه این عزیزان صرف  عمران وآبادانی شهر گردد که جای دارد از این بزرگواری ومنش از خود گذشتگی آنان همانند تلاشهای شبانه روزی تک تک اعضاء شورای اسلامی شهر جهت بهسازی محیط شهری ، سپاسگزاری ویژه نماید» .
مهندس شفیعی در ادامه افزود مناسبت بعدی فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم وآغاز هفته گرامیداشت مقام شامخ معلمین گرامی است که ما بدین مناسبت فرخنده و وظیفه تجلیل از معلمین عزیز و گرانقدر که همه ما مدیون زحمات آنان میباشیم و شغل آنان شغل انبیاست ، از 8 نفر از پیشکسوتان عرصه علم وادب و فرهنگ شهر به نیابت از کلیه معلمین گرانقدر تقدیر بعمل خواهیم آورد .
وی افزود : واما مناسب سوم گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر بوده که امروز در جمع خوب وصمیمی کارگران شاغل در رسته های مختلف در شهرداری به همراه خانواده های گرامیشان هستیم که جای دارد علاوه بر تقدیر وتشکر از زحمات کارگران محترم شاغل در شهرداری خصوصا کارگرانی که در سرما وگرما در حال تنظیف خیابان ها و جمع آوری زباله ها هستند ، میبایست از همکاری و تحمل و متانت خانواده های گرانقدرشان نیز تقدیر وتشکر بعمل آورم . وی افزود از نظر بنده همه پرسنل و کارگران شهرداری نمونه اند ولی به رسم یادبود و ایجاد انگیزه در جهت تلاش بیشتر تعداد 23 نفر از همکاران خوبم در رده های مختلف اداری ، خدمات شهری وفنی و مهندسی به عنوان کارگر نمونه سال 92 انتخاب و از ایشان تجلیل بعمل خواهد آمد.
ایشان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از حضور همه عزیزان و مدعوین محترم اظهار امیدواری کرد تا بعنوان یک خادم کوچک برای شهروندان عزیز ولایق امیرکلا منشاء خدمات در همه زمینه ها باشد .
در ادامه این مراسم نیز حاج رضا سلیمانی ریاست شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداخته و ضمن گرامیداشت ایام ومناسبت های مختلف وخیر مقدم حاضرین افزود بنده و 6 نفر از اعضاء شورای اسلامی شهر به همراه شهردار محترم در تلاش هستیم تا علاوه بر رفع نقایص و کمبودهای گذشته با اجرای طرح ها و پروژه ها ی مختلف عمرانی ، خدماتی ، زیباسازی و همچنین فرهنگی عقیدتی ، ورزشی بتوانیم نسبت به مردم شریف امیرکلا ادای دین نمائیم .وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات شهردار محترم در همه زمینه ها که بحمد اله رضایت مندی نسبی شهروندان را در پی داشت افزود این نوید را به مردم شریف و خوبم بدهم که امروز شهرداری امیرکلا بعنوان یکی از 6000 شهرداریهای مدافع صلح جهان و شهردار امیرکلا نیز یکی از 200 شهردار کل کشور به عضویت سازمان بین المللی شهرداران صلح جهانی درآمده وحکم و ابلاغیه آن صبح امروز باحضور نمایندگان آن سازمان شهرداری هیروشیما کشور ژاپن و مسئولین موزه صلح تهران طی مراسمی به شهردار عزیزمان اعطاء شد که این افتخار برای شهروندان وخصوصا جانبازان عزیزبوده که منادیان واقعی صلح و صلح طلبی در جهان میباشند و وظیفه ما را در ارائه خدمت به آنان دو چندان کرده است .
وی همچنین از قشر فرهنگی و معلمان عزیز شهر نیز تقدیر وتشکر بعمل آورده ، از حضور 8 نفر از بازنشستگان فرهنگی شهر امیرکلا حاضر در جلسه به نمایندگی از جامعه معلمان شهر یاد نمود .
ایشان در ادامه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از زحمات کارگران زحمتکش شهرداری نیز تجلیل بعمل آورد و برای همه آنان در جهت ارائه خدمت به شهروندان آرزوی سلامتی روز افزون نمود.
مراسم با تک خوانی ایران من توسط یکی از نوگلان حاضر در مراسم به نام تینا صیادی فرزند سرکارخانم مهندس پورصالح از مسئولین شهرداری ادامه یافت که بسیار مورد توجه و تشویق حاضرین قرار گرفت و جایزه ویژه ای از سوی شهرداری و شخص شهردار به ایشان شد. . در ادامه ، مراسم با برنامه های متنوع هنری و اجرای موسیقی وهمچنین اجرای نمایشنامه ( خاله قزی ) توسط گروه هنری مهدکودک دنیای کودکانه به مدیریت خانم طالبی اجرا گردید. در ادامه مراسم اهداء لوح سپاس به اعضاء محترم شورای اسلامی شهر توسط شهردارو حاج آقا ناصری صورت پذیرفت. سپس از هشت نفر از پیشکسوتان ومعلمان بازنشسته به نامهای آقایان سید حبیب اله سجادی ، علی اصغر محمدیان ،   علی اصغر قائمی عبدالصمد اثنی عشری- عبداله جعفری- حسینعلی مهدی زاده- حسینجان قاسمیان ابراهیم صادقی و همچنین دو تن از معلمین باز نشسته شاغل در شورای اسلامی شهر آقایان حاج رضا سلیمانی و محمدحسن نقویان نیز با اهداء لوح تقدیر وهدیه با حضور مسئولین و حضرت حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده محترم مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تجلیل گردید در ادامه نیز حاج آقا ناصری با بیانات خود حضار را به فیض رسانده و ضمن تبریک مناسبات ایام جاری از دست اندرکاران شهرداری و شورای اسلامی شهر کمال تشکر را داشته و از زیباسازان محیط شهری و فضای سبز شهر امیرکلا تقدیر نمودند ایشان همچنین تأکید کردند پیگیرمطالبات بحق شهروندان امیرکلا در مجلس شورای اسلامی هستند و پایان بخش این مراسم معرفی 23 نفر از کارگران نمونه شهرداری دررده های مختلف به شرح ذیل  بود که با اهداء لوح تقدیر ، هدیه وتندیس این روز تجلیل به عمل آمدوضمنا" شهردارمحترم عنوان نمودند به کلیه کارگران شاغل درشهرداری به مناسبت این روز هدیه ای تقدیم میگردد.
 
واحد فنی مهندسی:
سید علی حاجی میرزایی
سیده خدیجه پورصالح
مسعود جعفرپور
بهنام شعبانی
 
واحد اداری:
علی حسنی
علی محمدی
عسکری علوی
اصغراسدی
طاووس اصغرپور
عادل ابراهیم زاده
سید مهدی میرنبی زاده
مهدی چاریی نژاد
عباس خمسه
سیروس جعفری
 
واحد خدمات:
علی اکبر حاجی آقابزرگی
علی اصغر رستم تبار
ابراهیم وهاب زاده
جعفر قلی پور
کیوان اشکوریان
سید حسین کیان نژاد
هادی رجائیان
عباس رشیدیان
تقی چاریی نژاد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد