تعداد دفعات بازدید : 2520 ماخذ : شهرداری
« تجلیل از مقام شامخ معلم توسط شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا و نماینده محترم مجلس»


تکریم معلمین و پرسنل شاغل در مدارس شهر امیرکلا درروز بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت هفته آموزش توسط شهرداری با حضور حجت الاسلام ناصری ، نماینده محترم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا انجام گرفت .
روابط عمومی شهرداری امیرکلا اعلام نمود با برنامه ریزی انجام شده در هفته گذشته از کلیه مدارس ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه شهر امیرکلا بازدید بعمل آمده و با اهدای " لوح سپاس " و تقدیم "تقدیر نامه " به فرهنگیان زحمت کش از آنان تجلیل شد.
همچنین حجت الاسلام ناصری طی سخنانی در مدرسه شهید طالبیان از شغل معلمی بعنوان شغل انبیاء یاد کرد و بر الگو قراردادن معلمان در تمام زمینه های زندگی تأکید کرد.
مهندس شفیعی شهردار امیرکلا نیز در مجموعه این بازدیدها ضمن تبیین مقام و جایگاه تعلیم و تربیت در احادیث و سیره و روش زندگی بزرگان هدف از این برنامه ها را تقدیر و تشکر از مجموعه پرسنل شاغل درحوزه فرهنگ و آموزش و پرورش مدارس شهر امیرکلا به عنوان سفیران تعلیم و تعلم در جامعه عنوان فرموده همچنین با درنظر گیری مشکلات این قشر زحمتکش و مؤثر در جامعه اظهار داشت قطعا" باتوجه و اهمیت به معلمان خدوم می توان با داشتن نسلی فهیم و مؤثر و دارای ارزشهای آنان در آینده امیدوار بود.
در طول این دیدارها که با حضور پرشور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر امیرکلا همراه بود مدیران و معلمان مدارس مشکلات متعدد خود را با ایشان و حاج آقا ناصری مطرح و رسیدگی به آنها را خواستار شدند.

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد