تعداد دفعات بازدید : 1592 ماخذ : شهرداری
برگزاری ضیافت افطاری و تجلیل از دانش آموزان ممتاز پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا


در راستای تکریم خانواده های همکاران شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا و همچنین تجلیل از دانش آموزان ممتاز فرزندان کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر مراسم افطاری همراه با برنامه های شاد و مفرح در روز دوشنبه مورخ 94/4/22 همزمان با شب 27 ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

در این مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط مهندس عادل ابراهیم زاده و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید، ابتدا مجری توانمند و محبوب صدا و سیمای مرکز مازندران جناب آقای رحمان قدمی مطالبی در خصوص جایگاه ماه مبارک رمضان و همچنین اقدامات مثبت فرهنگی و عمرانی شهرداری و شورای اسلامی امیرکلا بیان نمودند سپس حاج رضا سلیمانی ریاست شورای اسلامی شهر و سید مرتضی شفیعی شهردار امیرکلا در سخنانی جداگانه، همدلی و همراهی خانواده پرسنل شهرداری را گامی موثر در انجام وظایف بیان داشته و از تلاش های موثر و پیشرو همکاران ساعی خویش تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه به پاس زحمات و همکاری سرپرست سابق سازمان حمل و نقل همگانی این شهر آقای دکتر مهدی حسین تبار، با اهدای لوح سپاس از ایشان قدردانی گردید. همچنین با عنایت به بازنشستگی احدی از همکاران شهرداری به نام آقای سید ابراهیم میرمحمدتبار، از زحمات ایشان نیز با اهداءِ لوح سپاس تقدیر شد. سپس حدود 80 نفر از فرزندان پرسنل که در سال گذشته به عنوان دانش آموز ممتاز شناخته شده بودند با اهداءِ لوح و جوایز نقدی تجلیل شدند.

لازم به ذکر است در این مراسم باشکوه تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهری و شهرستان بابل از جمله آقای مهندس آقاجان نتاج معاون محترم فرماندار، آقای سماکوش بخشدار محترم مرکزی شهرستان، فرماندهی محترم انتظامی کلانتری 14، همچنین تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابل، ریاست دانشگاه امام صادق(ع)، روسای دفاتر نمایندگان محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دفتر امام جمعه محترم امیرکلا و خانواده های محترم پرسنل شهرداری حضور گرم و صمیمانه ای داشته اند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد