تعداد دفعات بازدید : 1348 ماخذ : شهرداری
برگزاری نسشت خبری در دفتر شورای اسلامی شهر امیرکلا


 همزمان با فرارسیدن سالروز آغاز فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر امیرکلا و به منظور انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی طی 2 سال گذشته، نشست خبری با حضور شهردار، رئیس، نایب رئیس و سایر اعضای شورا و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار گردید. طی این نشست مهندس سید مرتضی شفیعی شهردار، ضمن خیرمقدم به بازوهای اطلاع رسانی شهرداری و شورا، خدمات 2 ساله شورای اسلامی را ارج نهاده و از آن شورا به دلیل همراهی و همدلی با مجموعه شهرداری تقدیر نمودند.

 در ادامه میزبانان به ارائه گزارشهای عملکرد خود پرداخته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. در پایان این جلسه لوح سپاسی از طرف شهردار به کلیه اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر تقدیم و از طرف شهردار و اعضای شورا نیز لوح سپاسی به ریاست دو دوره گذشته این شورا تقدیم شد. لازم به ذکر است که حاج رضا سلیمانی پس از دو سال ریاست، سکان مسئولیت این نهاد مردمی را به حاج کاظم جعفریان واگذار نموده و به جای ایشان در مسند نایب رئیس قرار گرفتند.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد