تعداد دفعات بازدید : 2481 ماخذ : شهرداری
بازدید مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها از امیرکلا


  

بازدید مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از شهر امیرکلا

به گزارش روابط عمومی شهرداری امیرکلا ، صبح روز دوشنبه 6/10/89 جناب آقای مهندس سید یونس حسینی مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و هیئت همراه از پروژه های در حال اجرای شهر امیرکلا بازدید نمودند .در این دیدار که با میزبانی شهردار محترم امیرکلا جناب آقای محمد حاجی اسماعیلی و اعضای محترم شورای اسلامی و پدربزرگوار شهیدان نجاریان در دفتر کار شهردار صورت پذیرفت ، جناب آقای حسینی بعد از دور هم نشینی اداری و تبادل اطلاعات مورد نیاز بین شهردار ، معاونین و مسوولین واحدها به بازدید از واحدهای مختلف شهرداری پرداختند تا از نزدیک از نقاط قوت و ضعف مجموعه شهرداری اطلاع یابند .

پس از بازدید اجمالی از واحدها ، ایشان به بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرداری پرداختند که عبارت بودند از :

1 بازدید از زمین والیبال شهیدان نجاریان واقع در سه راه سجادی که دستور تامین اعتبارات آن از جمله آسفالت ، فضا سازی و ... را صادر نمودند .

2 بازدید از سکوی زباله واقع در بازار ساحلی

3- بازدید از بازار آیت الله شیخ مهدی امامی مازندرانی واقع در میدان انقلاب

4- بازدید از سنگ کاری و نماکاری پایه تندیس میدان امیر پازواری

5- بازدید از پارک در حال احداث شهرداری امیرکلا

6 بازدید از گلزار شهدای شایستگان امیرکلا

7 بازدید از بلوار جدید الاحداث خیابان MRI و چندین طرح عمرانی در حال اجرای شهرداری

در پایان با شناخت نقاط ضعف و قوت شهر ، ایشان از شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهت اجرای المان میدان انقلاب ، بازار آیت الله امامی مازندرانی ، پارک تازه احداث شده شهرداری و به جهت پویایی شهر تقدیر نموده و همراهی در تامین اعتبارات لازم جهت اجرای طرحهای مختلف شهرداری را در دستور کار قرار دادند .


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد