تعداد دفعات بازدید : 1156 ماخذ : شهرداری
اجرای مانور اطفاءِ حریق به مناسبت 7 مهر، روز آتش نشانی و ایمنی توسط پرسنل آتش نشانی شهرداری امیرکلا


 به موجب هماهنگی به عمل آمده و دعوت از مسئولین شهری امیرکلا به مناسبت روز آتش نشانی ، مانور اطفاءِ حریق توسط پرسنل آتش نشانی این شهرداری در محل جمعه بازار امیرکلا برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مهندس شفیعی شهردار ضمن خیرمقدم به حضار و گرامیداشت این روز، برای شهروندان سلامتی آرزو نموده و بیان داشتند که امیدوارند گزارش های این واحد برعکس سایر واحدهای شهرداری هر روز کمتر گردد. پس از ایشان حاج کاظم جعفریان رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک این روز اجرای انواع مانورها را برای این واحد مثمر ثمر و کارساز دانستند. سپس حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بابایی، امام جمعه محترم شهر امیرکلا نیز جمع حاضر را ارشاد نموده و برای کلیه مسلمین صحت و سلامت آرزو نمودند.

در ادامه آقای محمد مکاری رئیس آتش نشانی امیرکلا گزارش یک ساله این واحد را قرائت نموده و به 3 تن از آتش نشانان نمونه ( آقایان علی صادق زاده، علی کریمی و محسن میرنبی زاده) به نمایندگی از این واحد پرتلاش لوح تقدیر و هدیه تقدیم شد. آنگاه عملیات ایجاد شعله آتش و اطفاءِ آن در حضور تعداد ریادی از شهروندان انجام گردید و پس از خاتمه مانور، جمعیت حاضر برای ادای احترام به شهدای گرانقدر، در محل گلزار شایستگان حاضر شده و با غبارروبی و گلباران مزار ، با ذکر فاتحه مراسم به پایان رسید.  


 

 

 

 

نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد