تعداد دفعات بازدید : 1306 ماخذ : شهرداری
برگزاری راهپیماییِ محکومیت شهادت آیت الله باقرالنمر پس از اقامه نماز جمعه امیرکلا


 ظهر امروز 94/10/18، همگام با قشرهای مختلف مردم ولایتمدار امیرکلا، مهندس شفیعی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در نماز جمعه این شهر شرکت نمودند. در خطبه های پیش از نمازِ این مراسم عبادی-سیاسی و باشکوه حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه محترم امیرکلا در بیاناتی ضمن توصیه همگان به تقوای الهی، با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از همه مردم دعوت کردند تا با شناخت کافی از کاندیداها و انتخاب افراد صالح و شایسته، در این انتخابات شرکت گسترده و پرشور داشته باشند.

ایشان همچنین با محکوم کردن شهادت مظلومانه آیت الله باقرالنمر به دست آل جنایتکار سعود، هدف دشمنان را ایجاد ناامنی و آشوب در ایران اسلامی که به برکت خون شهیدان و رهبری مقتدر مقام عظمای ولایت- از بالاترین امنیت در جهان برخوردار است، ذکر نمودند.

پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، نمازگزان با برگزاری راهپیمایی، شهادت مظلومانه ی آیت الله باقرالنمر را به دست خاندان فاسد سعودی، محکوم کردند.

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد