تعداد دفعات بازدید : 1400 ماخذ : شهرداری
برگزاری جشن فجر انقلاب در امیرکلا


 همزمان با فرارسیدن دهه ی مبارک فجر، شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا با دعوت از هنرمندان محبوب صدا و سیمای مرکز مازندران (نوروز، عمو یادگار ، مجری توانمند برنامه کاکرون و ...) و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع نسبت به ایجاد فضای نشاط و شادی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام نموده است.

شب گذشته با استقبال گرم شهروندان از این رویداد در سالن ورزشی دیوکلای امیرکلا، لحظات مفرح و خاطره انگیزی رقم خورد. در این جشن پس از تلاوت قرآن کریم توسط مهندس عادل ابراهیم زاده و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی، مهندس شفیعی شهردار، به حاضرین خیرمقدم گفته و ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشتند که شهروندان امیرکلا با استقبال خود از این گونه برنامه های فرهنگی و اجتماعی باعث دلگرمی شهرداری و شورای اسلامی خواهند شد.

در ادامه هنرمندان صدا و سیما به ارائه برنامه های خود پرداخته، سپس حضار برای لحظاتی، شاهد حضور حاج آقا ناصری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و سخنرانی مجمل ایشان در خصوص این ایام خجسته بودند و هنرمندان مجدداً به اجرای مسابقه خانوادگی، شعبده بازی و... پرداختند. لازم به ذکر است که آقایان جعفریان(رئیس شورای اسلامی)، سلیمانی(نایب رئیس شورا) و قائمی، حسین تبار، هاشمی(اعضای شورای اسلامی) با حضور خود گرمی بخش محفل بودند.

 

 

 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد