تعداد دفعات بازدید : 1159 ماخذ : شهرداری
سخنرانی شهردار امیرکلا در همایش شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای مازندران


در این همایش که به تاریخ 95/3/10 به دعوت اداره کل بازرسی و نیز شورای اسلامی استان مازندران در محل هتل سالاردره ساری تشکیل گردید، شهردار امیرکلا و شهردار بهشهر به نمایندگی از شهرداران استان ایراد سخن نمودند.

مهندس سیدمرتضی شفیعی شهردار امیرکلا ضمن تشکر از جناب آقای میری مدیرکل محترم بازرسی و همچنین جناب آقای آقامیری ریاست شورای استان در برگزاری مناسب این کارگاه و همایش تخصصی، به بیان مشکلات و آسیب شناسی تخلفات ساختمانی و راهکارهای برخورد و نیز جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و همکاری دستگاه های انتظامی با شهرداری ها در این زمینه و همچنین اجرای آرای صادره از سوی کمیسیون های ماده 100 پرداخت و افزود که چنانچه دستورالعمل یکسان و وحدت رویه در زمینه اعمال ماده واحده قانون تملک و نیز راهکار مناسب در زمینه صدور پروانه در اراضی فاقد سند ثبتی و همچنین کاهش تعرفه های نظام مهندسی و بیمه کارگران ساختمانی اندیشیده و ابلاغ گردد کاهش چشمگیری در تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرهای استان شاهد خواهیم بود.

مهندس شفیعی در قسمت دیگری از سخنان خود تهیه و تصویب طرح جامع حریم شهرها را مهم دانسته و از مسئولین خصوصاً اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران و حوزه معاونت عمرانی استانداری درخواست نمود تا در این زمینه اقدام اساسی نمایند. وی همچنین آشنایی اعضای محترم کمیسیون های اول و دوم ماده 100 را با قوانین شهرسازی در زمینه نحوه و کیفیت آرای صادره برای تخلفات مختلف ساختمانی مهم دانسته و ابراز امیدواری نمود که با چنین نشست ها و همایش های تخصصی گام های موثری در زمینه کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز برداشته شود. 

 

 

 


نسخه چاپی  نسخه قابل چاپ ارسال صفحه به دوستان  ارسال صفحه به دوستان دانلود فایل ضمیمه برای دانلود فایل ضمیمه اینجا کلیک کنید.




طراحی و اجرا توسط شرکت تحلیل گران آمارد